کد خبر : 1953633 | 07 مرداد 1402 ساعت 16:04 | 103K بازدید | 6 دیدگاه

ثبت یک شکست تلخ برای ایران در ماراتن والیبالی

شاگردان رضا مومنی‌مقدم گام اول در مسابقات دانشجویان جهان را با شکست پشت سر گذاشتند.

ثبت یک شکست تلخ برای ایران در ماراتن والیبالی

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز مسابقات والیبال دانشجویان جهان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که در ترکیب خود بازیکنانی نظیر ارشیا به‌نژاد، سهیل کمال آزادی، محمدرضا مشهدی، پوریا حسین‌پور، موسی سخاوی، امیر حسن ملاعباسی و عرفان نوروزی را در اختیار دارد در یک ماراتن سنگین با نتیجه سه بر دو از جمهوری چک شکست خورد تا باخت تلخی را تجربه کرده باشد و کار صعود به مرحله بعدی برای ایران گره بخورد.

در این مسابقه تیم ملی والیبال دانشجویان ست‌های اول، سوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 17 و 25 بر 19 از آن خود کرد و جمهوری چک نیز ست‌های دوم، چهارم و پنجم را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 15 بر 13 پیروز شد. ایران با این باخت در آستانه ناکامی در صعود به مرحله بعد قرار گرفت. بازی بعدی تیم ملی والیبال دانشجویان در مقابل هند روز دوشنبه خواهد بود.

مسابقات دانشجویان جهان در چنگدو چین در حال برگزاری است و بازیکنان خوبی در آن حاضر شده اند.در تیم آرژانتین همگروه ایران بازیکنانی نظیر ماتیاس خیرادو، مانوئل بالاگه، اسکارپا و سالازار حضور دارند، در دیگر تیم‌ها لهستان با بازیکنانی همچون داوید دالسکی، کمیل ژیمورا و پوربا حضور یافته، آلمان هم بازیکنانی نظیر اریک بورگراف، کارلیتزک، بوگاچف، بومه، روهر و گراون را راهی این مسابقات کرده است. ایتالیا با پاول پورو، کورتسیا، گاردینی، سالسی و لورنزو سالا پا به عرصه مسابقات گذاشته و برزیل و چین میزبان هم تیم یکدست و هماهنگ خوبی دارد که سطح مسابقات را بالا برده است.

دیدگاه‌ها