کد خبر : 1953660 | 07 مرداد 1402 ساعت 18:36 | 25.6K بازدید | 71 دیدگاه

رئال و بارسا فصل گرم را پرهیجان می‌کنند

نبرد تابستانی غول‌ها: بفرمایید ال‌کلاسیکو

بارسلونا و رئال مادرید امشب اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید را پیش از شروع رسمی فصل در آمریکا برگزار می‌کنند.

نبرد تابستانی غول‌ها: بفرمایید ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، امشب حوالی نیمه‌شب به وقت تهران شاهد برگزاری سومین ال‌کلاسیکو در خاک آمریکا خواهیم بود. دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا در حالی در تگزاس به مصاف هم می‌روند که پیش از این در سال 2017 در میامی و در سال 2022 در لاس‌وگاس با هم دیدار کرده بودند.

هر دو باشگاه امسال تابستان خریدهای قابل توجهی انجام داده‌اند. اما بزرگترین خریدهای دو باشگاه تا این لحظه در خط میانی بوده و رئال، جود بلینگام و بارسا، ایلکای گوندوگان را به خدمت گرفته است. درحالی که به نظر نمی‌رسد بارسا خرید خیلی بزرگ دیگری در پیش داشته باشد اما احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال به عنوان بزرگترین بمب نقل و انتقالات این تابستان وجود دارد.

1902988

هر دو باشگاه بزرگ اسپانیایی امسال تابستان برای پشت سر گذاشتن تور پیش‌فصل راهی آمریکا شده‌اند. بارسا در دیدار دوستانه اخیرش به مصاف آرسنال رفت و در یک بازی پرگل 5-3 مغلوب نایب‌قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. این بازی به نوعی جنجالی شد و سرمربی بارسا در پایان آن گفت توپچی‌ها بازی را بیش از حد جدی گرفته بودند درحالیکه بارسا آن را یک بازی تدارکاتی ساده می‌دید.

1902987

ترکیب احتمالی بارسلونا 
تراشتگن، کنده، آرائوخو، کریستنسن، بالده، رومئو، دی‌یونگ، گوندگان، پدری، لواندوسکی، رافینیا
با توجه به اینکه رئال در بازی‌های اخیرش با دو مهاجم به میدان رفته ژاوی احتمالا از آرائوخو به جای دفاع راست در پست دفاع وسط استفاده می‌کند. سرمربی بارسا امیدوار است این مدافع اروگوئه‌ای بتواند فرارهای خطرناک وینیسیوس را در مرکز خط دفاعی بارسا کنترل کند.

ترکیب احتمالی رئال
کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، گارسیا، کروس، کاماوینگا، والورده، بلینگام، رودریگو، وینیسیوس
اینکه بلینگام در راس لوزی خط میانی کارلو آنچلوتی از آغاز به میدان می‌رود قطعی است. آنچلوتی مثل بازی‌های قبلی در خط حمله از زوج وینیسیوس و رودریگو استفاده خواهد کرد. تونی کروس، کاماوینگا و والورده پشت سر بلینگام بازی خواهند کرد تا لوزی خط میانی آنچلوتی تکمیل شود.

1902989

به احتمال زیاد رئال در دفاع چپ، فران گارسیا را به فرلان مندی ترجیح دهد. هنوز مشخص نیست که آیا آردا گولر به میدان خواهد رفت یا نه اما انتظار می‌رود تیبو کورتوا امشب اولین بازی‌اش در تابستان را برای رئال انجام بدهد.

دیدگاه‌ها