کد خبر : 1953663 | 07 مرداد 1402 ساعت 18:44 | 24.5K بازدید | 13 دیدگاه

ماتئوس ستاره فصل بعد بوندسلیگا را معرفی کرد

لوتار ماتئوس، در مصاحبه‌ای از بازیکنانی که انتظار دارد در فصل پیش رو بوندسلیگا درخشان ظاهر شوند نام برد.

ماتئوس ستاره فصل بعد بوندسلیگا را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بوندسلیگا دو شروع فوق‌العاده‌ای داشت. در اولین دیدار، هامبورگ در یک بازی تماشایی موفق به پیروزی 5-3 در برابر شالکه شد. بوندسلیگا یک نیز از سه هفته دیگر با بازی وردربرمن  مقابل بایرن مونیخ آغاز خواهد شد.
لوتار ماتئوس، اسطوره 62 ساله فوتبال آلمان، مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید است. ماتئوس در مصاحبه‌ای به برخی سوالات در مورد فصل جدید فوتبال آلمان پاسخ داده است.

به طور بخصوص منتظر چه چیزی هستی؟
"امیدوارم هیجانی مانند فصل پیش داشته باشیم. به لحاظ حال و هوای مسابقات و همچنین با حضور چهره‌های جدید. البته این خیلی به لیگ ما آسیب می‌زند که ستاره‌هایی مانند کریستوفر انکونکو و دومینیک سوبوسلای به لیگ انگلیس رفته‌اند. اما این فرصتی است تا بازیکنان جدید نیز خودی نشان بدهند. سوپراستارهای جدیدی در راهند."

1855470

این سورپرایزها چه کسانی می‌توانند باشند؟
"نام بردن از شخص خاصی آسان نیست. اما من فکر می‌کنم بازیکنان با سرعت بالا روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. به نظر من کریم آدیمی می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. البته اگر شرایط دورتموند خوب پیش برود و این بازیکن آمادگی خود را حفظ کند. همچنین بازیکنان سرعتی مانند کینگرلی کومان، لروی سانه و رندال کولو موآنی می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند. من همچنان از خرید لوئیس اوپندا توسط لایپزیش بسیار هیجان زده‌ام. او 21 گل در لانس به ثمر رساند و نشان داده است که شم گلزنی بالایی دارد."
لایپزیش برای خرید این مهاجم بلژیکی 43 میلیون یورو هزینه کرد. او در فصل آینده قرار است با تیمو ورنر مهاجم 27 ساله ملی پوش آلمانی رقابت کند. لایپزیش ژاوی سیمونز را هم به طور قرضی از پاری‌سن‌ژرمن جذب کرده است و همچنین بنجامین سسکو را با 24 میلیون یورو از سالزبورگ به خدمت گرفته‌ است تا یکی از جذاب‌ترین خطوط حمله بوندسلیگا را در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها