کد خبر : 1953668 | 07 مرداد 1402 ساعت 19:07 | 134.7K بازدید | 57 دیدگاه

در انتظار جنگ بزرگ خانوادگی در والیبال ایران

سعید معروفهای آینده پسرعمو هستند!

عرشیا و شنتیا به نژاد تا حدود زیادی والیبال ایران را در پست پاسور با آینده امیدوار کردند.

سعید معروفهای آینده پسرعمو هستند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه عرشیا به‌نژاد پاسور‌ تیم ملی جوانان والیبال ایران با این تیم قهرمان جوانان جهان شد و عنوان بهترین پاسور مسابقات را از آن خود کرد حالا پسر عموی او شنتیا به‌نژاد در مسابقات جام ملتهای آسیای زیر شانزده سال توانست عملکرد درخشانی از خود ارائه دهد و با تیم زیر شانزده سال برای اولین بار در اولین دوره مسابقات عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

شنتیا در این تورنمنت یک بازیکن و پاسور عالی بود و نشان داد همانند عرشیا پسر عموی خود می‌تواند یک پاسور‌ شش دانگ برای تیم ملی والیبال ایران باشند،  شنتیا در فینال عالی ظاهر شد و حضور تماشاگران ازبکستانی هم نتوانست مانع درخشش او شود تا او هم یک بار دیگر شادی را برای مردم و البته خانواده به‌نژاد به ارمغان بیاورد.

1903008

شاید در آینده‌ای نزدیک تیم ملی بزرگسالان شاهد حضور همزمان عرشیا و شنتیا در تیم ملی باشد. پاسورهایی که با توجه به سن سال خود و ضعف هایی که تیم ایران در این پست دارد می‌توانند با تلاش بیشتر به زودی پیراهن تیم بزرگسالان ایران را بپوشند.

1903007

شنتیا به‌نژاد حالا با این قهرمانی خود را برای مسابقات قهرمانی زیر شانزده سال جهان، و قهرمانی نوجوانان آسیا آماده خواهد کرد و می‌تواند به تمامی مدال های رده های پایه با تیم ملی والیبال برسد.

همانطور که گفته شد بعد از خداحافظی سعید معروف از تیم ملی والیبال ایران در این پست با مشکل مواجه بوده‌ایم. فوق ستاره‌ای که بعد از المپیک توکیو تصمیم گرفته دیگر برای تیم ملی به میدان نرود و غیبت او حداقل در لیگ ملت‌های اخیر به وضوح مشخص بود.

البته بازیکنی مثل جواد کریمی می‌تواند با توجه به سن و سال خوبش در آینده دوباره به روزهای خوش گذشته بازگردد و نوید یک پاسور سطح جهانی را برای والیبال ایران بدهد. با این حال اکنون این دو پسر عمو یعنی عرشیا و شنتیا نیز می‌توانند ایران را به جایگزینی سعید معروف خیلی امیدوار کنند؛ هرچند که سعید معروف شدن به این راحتی‌ها نیست و به قول خیلی از اهالی والیبال هر ۵۰ سال یکبار مثل او متولد می‌شود. شاید عرشیا یا شنتیا یکی از آنها باشند.

دیدگاه‌ها