کد خبر : 1953670 | 07 مرداد 1402 ساعت 19:03 | 12.6K بازدید | 9 دیدگاه

نترس و شجاع؛

توصیف خاص سرمربی قهرمان از نسل جدید والیبال

آرش صادقیانی بعد از قهرمانی در آسیا تمجید ویژه‌ای از شاگردانش انجام داد.

توصیف خاص سرمربی قهرمان از نسل جدید والیبال

به گزارش "ورزش سه"، آرش صادقیانی بعد از قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در آسیا گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که بازیکنان ایران مزد زحمات خود را گرفتند. باید از همه همکارانم، بازیکنان و افرادی که در تهران به تیم کمک کردند، تشکر کنم. از فدراسیون نیز ممنون هستم که تمام تلاش خود را انجام داد تا بهترین وضعیت برای تیم اتفاق بیافتد. بازیکنان واقعاً خوب حمایت شدند.

وی در ادامه گفت: تیم ایران پنج ماه سخت را پشت سر گذاشت و بچه‌ها واقعاً پرتلاش تمرین کردند. این ذهن برنده در بازیکنان ایران ایجاد شد و بازی‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران در پایان افزود: در شرایط حساس توانستیم سربلند از زمین خارج شویم. خیلی خوشحال هستیم که توانستیم مردم ایران را شاد کنیم. آینده‌های والیبال ایران واقعاً نترس، شجاع و سختکوش هستند. تمام تلاش خود را ارائه دادیم و اکنون بازیکنان مزد خود را گرفتند. این واقعا باعث خوشحالی است.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران که خود را برای رقابت‌های المپیک 2032 آماده می‌کند، در فینال نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان این رقابت‌ها شد تا با هفت برد متوالی در سکو نخست این رقابت‌ها قرار گیرد و لقب جنگجویان شکست ناپذیر را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها