کد خبر : 1953675 | 07 مرداد 1402 ساعت 19:15 | 47.9K بازدید | 15 دیدگاه

من بی‌وفا نیستم، در تاریک‌ترین روزها اینجا ماندم!

آلن سنت‌ماکسیمین، ستاره نیوکسل، که به زودی به الاهلی عربستان می‌پیوندد با انتشار پیامی با نیوکسل و هوادارانش خداحافظی کرد.

من بی‌وفا نیستم، در تاریک‌ترین روزها اینجا ماندم!

به گزارش "ورزش سه"، آلن سنت‌ماکسیمین، ستاره تکنیکی نیوکسل، هم به جمع ستاره‌هایی که امسال تابستان راهی فوتبال عربستان شدند پیوسته و تا ساعتی دیگر با امضای قراردادی رسمی به باشگاه الاهلی ملحق می‌شود.

گزارش‌ها حاکی است او امروز قراردادش با الاهلی را امضا کرده و تنها اعلام رسمی این قرارداد به ساعات آینده موکول شده است. رسانه‌های عربستانی می‌گویند او اواخر وقت امروز به اردوی تابستانی این تیم که در اتریش در حال برگزاری است رسیده و با هم‌تیمی‌های جدیدش تمرین می‌کند.

سنت‌ماکسیمین برای خداحافظی با نیوکسل و هوادارانش پیامی احساسی در توییتر منتشر کرد و نوشت:" چهار سال پیش برای اولین بار پیراهن نیوکسل را به تن کردم. شاید فکر کنید که می‌خواهم یک پیام خداحافظی کلیشه‌ای بنویسم ولی احساسات در من آنقدر قوی است که با هیچ کلمه‌ای نمی‌شود توصیفش کرد. از همان ماه‌های اولی که مردم این شهر را دیدم متوجه شدم آنها را خیلی خوب درک می‌کنم و انگار سالها است می‌شناسم‌شان. من از شور و شوق عجیب آنها به فوتبال لذت بردم و یکی از خودشان شدم".

1903016

ستاره نیوکسل در ادامه نوشت:" من عاشق آنها شدم و در روزهای سخت نیوکسل پیشنهادهای بزرگی داشتم که می‌توانستم تیم را ترک کنم ولی من چون عاشق بودم تصمیم گرفتم بمانم و به تیم کمک کنم و مانع از سقوط نیوکسل از لیگ برتر بشوم. در آن روزهای تاریک خیلی‌ها ممکن است به نیوکسل شک داشتند ولی من حالا با وجدان آرام نیوکسل را ترک می‌کنم چرا که تیم به وضعیتی رسیده که لیاقتش را دارد. از همه همبازی‌ها، هواداران وفادار و کارکنان باشگاه متشکرم. با اینکه این بخش از رابطه ما تمام شده ولی داستان ما هرگز به پایان نمی‌رسد".

دیدگاه‌ها