کد خبر : 1953683 | 07 مرداد 1402 ساعت 19:37 | 62.8K بازدید | 33 دیدگاه

مدافع کم‌مشتری ناز می‌کند: هر تیمی در شان من نیست!

هری مگوایر به منچستریونایتد اطلاع داده که وستهم را برای خود تیمی کوچک می‌داند و حاضر به انتقال به این باشگاه انگلیسی نیست.

مدافع کم‌مشتری ناز می‌کند: هر تیمی در شان من نیست!

به گزارش "ورزش سه"،  هری مگوایر اخیرا بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را از دست داد و گزارش‌های زیادی درباره احتمال جدایی او از این تیم در تابستان جاری منتشر شده است.

گفته می‌شود این مدافع ملی‌پوش انگلیسی همین حالا پیشنهاد دارد و وستهم برای جذب مگوایر پیشنهادی به مبلغ 25 میلیون یورو به یونایتد ارسال کرده است. این در حالی است که منچستریونایتد چهار سال پیش برای خرید او 90 میلیون یورو پرداخته بود.

گزارش‌ها در انگلیس حاکی است شیاطین سرخ پیشنهاد وستهم را رد کرده‌اند ولی انتظار می‌رود در روزهای آینده دومین پیشنهاد این تیم به اولدترافورد برسد. آینده مگوایر در یونایتد زمانی با شک و تردید مواجه شد که اریک تن‌هاخ بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و در اختیار برونو فرناندز گذاشت.

1903026

روزنامه تایمز امروز گزارش داد که مگوایر در گفتگویی با اریک تن‌هاخ گفته که وستهم را تیمی کوچک می‌داند و حاضر نیست راهی این تیم شود. مگوایر به تن‌هاخ گفته اگر تیمی در حد یونایتد از راه برسد و او را بخواهد ممکن است با جدایی موافقت کند ولی وستهم را در حد خود نمی‌داند.

منچستریونایتداین در حالی است که دستمزد بالای مگوایر که چهار سال پیش از لستر به یونایتد پیوسته ممکن است برای وستهم مشکل‌ساز شود. او هفته‌ای 250هزار یورو دستمزد می‌گیرد و دو سال دیگر از قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده است.

دیدگاه‌ها