کد خبر : 1953690 | 07 مرداد 1402 ساعت 20:19 | 33K بازدید | 31 دیدگاه

حکومت نظامی در یونایتد: کسی از اردو بیرون نمی‌رود

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بار دیگر به بازیکنانش نشان داد که مربی سخت‌گیری است و به هیچ عنوان زیر بار بی‌انضباطی در تیمش نخواهد رفت.

حکومت نظامی در یونایتد: کسی از اردو بیرون نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ از زمانی که تابستان گذشته هدایت یونایتد را به دست گرفت سعی کرده تصویری سخت‌گیر از خود ارائه بدهد و به عنوان مربی‌ای که به هیچ عنوان بی‌انضباطی و از دست رفتن شاکله تیمش را نمی‌پذیرد مشهور شده است.

منچستریونایتدبرای نمونه از زمانی که منچستریونایتد برای پشت سر گذاشتن یک تور تابستانی راهی آمریکا شده تن‌هاخ اصرار دارد که بازیکنان و کادر فنی دائما در کنار هم باشند. او اجازه خروج بی‌دلیل بازیکنانش از کمپ تیم را نمی‌دهد و نمی‌خواهد نظم تیمی شیاطین سرخ را حتی در طول تابستان از دست رفته ببیند.

اخیرا یکی از دستورهای تن‌هاخ بار دیگر سخت‌گیری او را سوژه رسانه‌ها کرد. چند نفر از بازیکنان منچستریونایتد سعی داشتند برای تماشای یک مسابقه بیس‌بال که در نزدیکی محل اقامت‌شان برگزار می‌شد اردو را ترک کنند.

1903035

این مسابقه بیس‌بال روز جمعه بین سن‌دیه‌گو پادرس و تگزاس رنجرز برگزار شد. اما تن‌هاخ که از این برنامه بازیکنانش مطلع شده بود در آخرین لحظه به کل تیم اعلام کرد که همه باید برای یک شام تیمی حضور داشته باشند.

منچستریونایتد که در حال حاضر در شهر سن‌دیه‌گو به سر می‌برد امشب راهی لاس‌وگاس می‌شود تا در این شهر آخرین بازی دوستانه‌اش در این کشور را مقابل دورتموند انجام دهد. دیداری که در اولین ساعت‌های روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها