کد خبر : 1953708 | 07 مرداد 1402 ساعت 21:10 | 104K بازدید | 36 دیدگاه

لذت تقلای الخلیفی: چیزی که عوض داره، گله نداره!

ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، این روزها خود را در شرایطی می‌بیند که در گذشته بر امباپه و رئال مادرید تحمیل کرده بود.

لذت تقلای الخلیفی: چیزی که عوض داره، گله نداره!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس قطری پاری سن ژرمن در حال چشیدن داروی تلخی است که خودش پیش از این سابقه چشاندن آن به دیگران را داشته است. در تابستان 2021 وقتی امباپه خواهان انتقال به رئال مادرید شد الخلیفی و پی‌اس‌جی هر آنچه در توان داشتند کردند تا مانع این انتقال بشوند.

الخلیفی با بی‌اعتنایی به درخواست‌های بازیکنش و تلاش‌های مدیران رئال مادرید برای رسیدن به توافق به هیچکس گوش نداد تا در نهایت ستاره فرانسوی را در پاریس نگه دارد. دو سال بعد ورق برگشته و حالا همه چیز علیه رئیس پاری سن ژرمن است.

او حالا به هر کس که نگاه می‌کند با بی‌اعتنایی و پاسخ نه مواجه می‌شود. همان کاری که خودش با امباپه و پرز کرده بود. نه امباپه می‌خواهد امسال تابستان راهی رئال بشود و نه مدیران باشگاه اسپانیایی به دنبال حل کردن مشکل الخلیفی هستند.

1903070

امباپه کوتاه نمی‌آید
امباپه که با پیشنهاد مالی نجومی قطری‌ها پذیرفت که در پاری سن ژرمن ماندگار شود امسال محکم روی موضع خود ایستاده و می‌گوید قراردادش را تمدید نمی‌کند تا تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد پی‌اس‌جی را ترک کند.

الخلیفی به این شرایط عادت ندارد. او نه تنها نمی‌تواند نه شنیدن را بپذیرد بلکه حالا می‌بیند که کیلیان امباپه قدرت مانور را از او گرفته است. ستاره فرانسوی به تهدیدهای رئیس باشگاه اهمیت نشان نمی‌دهد و این احتمالا الخلیفی را بیش از پیش خشمگین می‌کند.

رئال مادرید از تقلای الخلیفی لذت می‌برد
امباپه روی موضعی اصرار دارد که طبق قرارداد او است و الخلیفی هر چه تلاش می‌کند نمی‌تواند او را با هیچ اتهامی مواجه کند. آنچه کیلیان امباپه می‌خواهد وفاداری دقیق به مفاد قراردادش است. در قرارداد امباپه بندی وجود دارد که اختیار تمدید کردن در تابستان آینده را در اختیار او می‌گذارد. امباپه می‌گوید بر اساس همین بند قصد تمدید ندارد.

1903072

الخلیفی می‌داند که کلید حل این معضل در دست رئال مادرید است. او حالا باید از باشگاهی درخواست کمک کند که تابستان 2021 به همه تلاش‌هایش نه گفته بود. اما در برنابئو، مدیران رئال در حال حاضر این مساله را مشکل‌شان نمی‌دانند و به نظر می‌رسد از تماشای تقلاهای الخلیفی لذت می‌برند.

دیدگاه‌ها