کد خبر : 1953724 | 07 مرداد 1402 ساعت 22:50 | 25.4K بازدید | 22 دیدگاه

تعریف و تمجید کارشناسان از مجیدی و تیمش

فرهاد جوانان اماراتی را ملی‌پوش می کند

عملکرد قابل قبول تیم کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی کنجکاوی کارشناسان فوتبال امارات را برانگیخته.

فرهاد جوانان اماراتی را ملی‌پوش می کند

به گزارش” ورزش سه” شب گذشته دو کارشناس شبکه شارجه اسپورت در برنامه‌ای درباره تیم‌های اماراتی و شانس‌های قهرمانی این فصل بحث مفصلی را درباره عملکرد فرهاد مجیدی و تیم الاتحاد کلبا مطرح کردند.
علی حمید و عبدالله المسفر دو‌ کارشناسی بودند که در شبکه شارجه اسپورت راجع به مجیدی صحبت کردند.
علی حمید درباره مجیدی گفت: فرهاد شروع کرد به میدان دادن به جوانان تا خودشان را‌ نشان بدهند. این  کار باعث‌ شد که نام‌های زیادی را در تیم‌های ملی پایه از این تیم(کلبا) بشنویم. این نام‌ها‌ را در تیم جوانان، بعد در تیم المپیک و سپس در تیم ملی بزرگسالان می‌بینیم.”

ویدئو: 306464

عبدالله المسفر دیگر کارشناس این برنامه گفت:” عملکرد مدیریت اتحاد کلبا در انتخاب سرمربیان در این ۴ فصل قابل تقدیر است.
دو فصل اول با یک مربی و الان فصل دوم با فرهاد مجیدی. این اعتماد دوباره به او به خاطر این است که فرهاد در بهبود عملکرد تیم به خصوص در فاز هجومی موفق بوده.”
او ادامه می دهد:” سبک فوتبال مدرن او مبتنی بر استفاده از توانایی بازیکنان‌ و فعالیت زیاد در میدان هست. این موضوع را ما در همه بازیکنان و حتی در خارجی‌های کلبا می‌بینیم. او  وقتی دید که یکی از بازیکنان به سبک فوتبال مدنظرش نمی‌خورد، او را روی نیمکت نشاند و در نیم فصل فروخت.”
کارشناس این برنامه در ادامه با تمجید از عملکرد مربی ایرانی تیم گفت:”فرهاد به تاکتیکش کاملا ایمان داشت و برای این کار حتی بازیکنان بزرگ تیم را نیمکت نشین کرد و به جوانان میدان داد. او شر‌وع کرد به معرفی بازیکنان اماراتی که شاید فرصتی پیش از این پیدا نمی‌کردند. مجیدی تمرکزش را  روی یک ترکیب مشخص گذاشت.
او با فوتبال امارات ناآشنا نبوده و تجربه کافی را در این زمینه داشت.”

دیدگاه‌ها