کد خبر : 1953738 | 08 مرداد 1402 ساعت 00:13 | 48.7K بازدید | 14 دیدگاه

گل مقابل حریف اسپانیایی از دست رفت؛

افسوس طارمی قبل از شروع فصل(عکس)

ستاره ایرانی پورتو پنالتی تیمش را در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش فصل از دست داد.

افسوس طارمی قبل از شروع فصل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را مثل دیدارهای اخیرش در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل رایو وایه‌کانو قرار گرفت تا آخرین مسابقه دوستانه پیش فصل خود را برابر این تیم اسپانیایی برگزار کند.

پورتو که چهار روز قبل در دیدار تدارکاتی مقابل ولورهمپتون انگلیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود، در نیمه اول مسابقه دوستانه امشب برابر رایو وایه‌کانو اسپانیا نیز به تساوی بدون گل دست یافت.

در دقیقه ۵۸ پورتو روی حرکت تکنیکی و تماشایی اوتاویو صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهدی طارمی پشت توپ ایستاد، اما ضربه او راهی به دروازه رایو وایه‌کانو اسپانیا پیدا نکرد.

1903125
ناماسو که جای طارمی را در ترکیب پورتو گرفته بود، در لحظات پایانی با این ضربه سر گل تساوی این تیم را به ثمر رساند

مهدی طارمی که در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال به آقای گلی رسید و در دیدار تدارکاتی پیش فصل برابر کاردیف انگلیس نیز گلزنی کرد، امشب هم این شانس را داشت تا در آخرین مسابقه دوستانه قبل از شروع بازی‌های رسمی این کار را انجام دهد که این فرصت از دست رفت و شوت او به سمت چپ را دروازه‌بان رایو وایه‌کانو مهار کرد.

ویدئو: 306487

در دقیقه ۶۲ طارمی بازهم شانس گلزنی در محوطه جریمه رایو وایه‌کانو را به دست آورد که این بار دفع توپ مدافع حریف این اجازه را به ستاره ایرانی پورتو نداد.

1903126

طارمی در دقیقه ۶۷ به همراه دو بازیکن دیگر پورتو تعویض شدند که دنی ناماسو، بازیکن جانشین مهدی طارمی توانست در دقیقه ۸+۹۰ پاسخ گل دقیقه ۸۲ رایو وایه‌کانو را بدهد و گلزنی کند و کار را به تساوی بکشد.

1903127

تیم فوتبال پورتو ۱۰ روز دیگر در مسابقه سوپر کاپ فصل ۲۳-۲۰۲۲ فوتبال پرتغال باید به مصاف بنفیکا، قهرمان لیگ برتر این کشور برود و پس از آن هم نخستین بازی فصل را برگزار کند.

دیدگاه‌ها