کد خبر : 1953744 | 08 مرداد 1402 ساعت 04:50 | 28.1K بازدید | 17 دیدگاه

به 20 درصد از خواسته‌هایمان رسیده‌ایم؛

سرمربی الهلال: هنوز چند ستاره بزرگ دیگر می‌خواهیم

سرمربی الهلال معتقد است تیم او همچنان کامل نشده و با جذب چند ستاره دیگر آماده فصل جدید رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود.

سرمربی الهلال: هنوز چند ستاره بزرگ دیگر می‌خواهیم

به گزارش ورزش سه، الهلال عربستان امروز در چارچوب رقابت‌های جام ملک سلمان برابر السد قطر قرار می‌گیرد. ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: السد حریف بهتری نسبت به حریف ما در بازی اول [الاهلی طرابلس لیبی] خواهد بود و ما هم باید بهتر باشیم.

وی افزود: من حریف را زیاد نمی‌شناسم، اما مربی آنها و برنامه‌ها و ایده‌های او را به خوبی می‌شناسم. ما هنوز در ابتدای فصل هستیم و تیم‌مان به شرایط ایده‌آل نرسیده است اما سعی می‌کنیم اشتباهاتی را که در بازی قبل داشتیم، اصلاح کنیم.

ژسوس درباره شرایط الهلال توضیح داد: تیم ما با آنچه که من مدنظر دارم، فاصله دارد و تنها به 20 درصد از آنچه که می‌خواهم، رسیده‌ایم. تیم من کامل نیست و هنوز دو بازیکن در نظر داریم که به زودی به تیم اضافه می‌شوند. ما همچنین به دو مهاجم نیاز داریم اما می‌دانیم که روز به روز پیشرفت می‌کنیم و به سطحی که می‌خواهیم، می‌رسیم.

او در پایان با تاکید بر اینکه مالکوم در بازی امروز حضور نخواهد داشت، گفت: درست است که مالکوم در یک دوره آماده‌سازی با تیم سابق خود حضور داشت، اما او در حال حاضر برنامه‌های بدنی را پشت سر خواهد گذاشت و زمانی که با تیم هماهنگ شد و ایده‌های مدنظر ما را درک کرد، در مسابقات شرکت خواهد کرد. ممکن است او در دور دوم مسابقات حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها