کد خبر : 1953752 | 08 مرداد 1402 ساعت 05:45 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

مشتری راه دور برای پدیده جوان یونایتد

بوکاجونیورز در حال بررسی امکان جذب فاکوندو پیستری، هافبک جوان منچستریونایتد، به صورت قرضی است.

مشتری راه دور برای پدیده جوان یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پیستری ممکن است یک بار دیگر جمع شیاطین سرخ را صورت قرضی ترک کند زیرا بوکاجونیورز به دنبال جذب او برای فصل 24-2023 است.

بوکاجونیورز یکی از بزرگترین تیم‌های آرژانتین و همچنین آمریکای جنوبی به حساب می‌آید و در حال حاضر به دنبال جذب بازیکن اروگوئه‌ای منچستریونایتد است. اگر این اتفاق بیفتد، پیستری برای سومین بار از زمان پیوستنش به یونایتد در سال 2020، به صورت قرضی از این تیم جدا می‌شود. او ابتدا نیم فصل دوم فصل 21-2020 را در آلاوس گذراند و بعد از آن مجددا به این تیم رفت و کل فصل 22-2021 را در این تیم اسپانیایی سپری کرد و در نهایت با پایان قرارداد قرضی‌اش به اولدترافورد بازگشت.

این بازیکن فصل گذشته را به طور کامل در انگلیس حضور داشت و اولین بازی خود را مقابل چارلتون در جام اتحادیه انجام داد. در ادامه فصل، این بازیکن 21 ساله، در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل لیدزیونایتد به میدان رفت. به طور کلی پیستری در این فصل 11 بازی برای منچستریونایتد انجام داد و توانست در این بازی‌ها یک پاس گل نیز بدهد.

شیاطین سرخ در نقل و انتقالات این فصل به دنبال یک هافبک جدید هستند. به خصوص بعد از مصدومیت کوبی ماینو از ناحیه مچ پا، این تیم سفیان امرابط را به عنوان جایگزین او در نظر دارد.

دیدگاه‌ها