کد خبر : 1953822 | 08 مرداد 1402 ساعت 12:08 | 67.7K بازدید | 86 دیدگاه

گول نخوریم، رئال از هر نظر تیم بهتری دارد

اعتراف جالب ژاوی در مورد ال‌کلاسیکو

ژاوی معتقد است بارسا برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا همچنان نیاز به تقویت دارد و گفت که رئال مادرید در حال حاضر تیم بهتری نسبت به بارسلوناست.

اعتراف جالب ژاوی در مورد ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب توانست در ال کلاسیکوی دوستانه دالاس رئال را با سه گل شکست دهد ولی نتیجه پایانی نمایانگر اتفاقات درون زمین نبود. رئال پنج بار به تیر زد و تا حدی برتری محسوسی نیز به آبی و اناری‌ها داشت ولی بارسا از شانس‌های خود بهتر استفاده کرد.

1903234

ژاوی نیز معتقد است نتیجه 3-0 فریبنده است: «بازی برابری بود و در دقایقی هم رنج کشیدیم. در مقطعی کنترل خوبی روی توپ و میدان داشتیم و از این بابت لذت بردم. به خصوص که بازی برابر تیمی مثل رئال بود. در مقایسه بین دو تیم، رئال شاید فیزیکی ترین تیم حال حاضر دنیا باشد و به همین دلیل برخی مواقع توپ را در اختیار داشتیم و برخی مواقع نیز به راحتی آن را از دست می دادیم اما در نهایت این یک ال‌کلاسیکو بود و باید به این قضیه هم توجه داشت.»

1902690

ژاوی در ادامه گفت: «بازی فوق العاده ای انجام ندادیم و باید بسیار بهتر شویم. رئال الان از هر  نظر تیم بهتری در اختیار دارد. هم تعداد بازیکنان باکیفیتشان در هر پست بیشتر است و هم از نظر بدنی بهتر از ما هستند.

 نه در بازی برابر آرسنال که پنج گل خوردیم تیم بدی بودیم و نه الان که سه گل به رئال زدیم، تیم فوق العاده‌ای هستیم. نتیجه پایانی فریبنده بود و نباید خودمان را گول بزنیم. این بارسا نیاز به تقویت بیشتر دارد. ما اگر می‌خواهیم در همه جام‌ها مدعی باشیم، باید بهتر از این‌ها شویم.»

دیدگاه‌ها