کد خبر : 1953831 | 08 مرداد 1402 ساعت 12:39 | 23.7K بازدید | 17 دیدگاه

عبدی مهندس پرسپولیس در جدال‌های تدارکاتی

مهاجم پرسپولیس در روزهایی که این تیم زیر هجمه جذب بازیکن جدید در پست حمله قرار دارد، توانسته نقش تاثیرگذاری در دیدارهای تدارکاتی به جا بگذارد.

عبدی مهندس پرسپولیس در جدال‌های تدارکاتی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پنجمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود را هم با برتری پشت سر گذاشت تا اکنون مهیای اولین دیدار فصل مقابل آلومینیوم اراک شود.

در شرایطی که طی روزهای اخیر بحث جذب مهاجم همچنان در اردوگاه پرسپولیسی‌ها داغ است، مهدی عبدی توانسته در دیدارهای تدارکاتی نمایش موفقی به جا بگذارد و نظر مثبت یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. او در سه دیدار دیگر این تیم نیز در جدال های تدارکاتی توانسته بود در نقش گلزن و گلساز با تحرک بالا در خط هجومی کار را دنبال کند.

1897029

عبدی که در روزهای پایانی فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و در نقش گلزن و پنالتی‌گیر برای این تیم ظاهر شده بود، همچنان به دنبال این است که جایگاه خود را در ترکیب تیم حفظ کند و دیدارهای تدارکاتی فرصت مناسبی بود تا توانایی خود را بار دیگر به کادرفنی نشان دهد.

مهاجم پرسپولیس بعد از پوکر گلزنی در اولین دیدار تدارکاتی مقابل شمس آذر قزوین، آخرین بازی فصل آماده سازی را هم با یک پاس گل به پایان رساند و اکنون مهیای دیدار با آلومینیوم اراک است و باید دید در این جدال چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا موفق خواهد شد زننده اولین فصل سرخ‌ها لقب گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها