کد خبر : 1953838 | 08 مرداد 1402 ساعت 13:05 | 57.4K بازدید | 47 دیدگاه

نمایش عالی دی‌یونگ و رومئو

این دو بازیکن ژاوی را شگفت‌زده کردند

اوریول رومئو و فرانکی دی‌یونگ در اولین دیداری که کنار هم به میدان رفتند، تحسین ژاوی را باعث شدند.

این دو بازیکن ژاوی را شگفت‌زده کردند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در دومین دیدار تدارکاتی خود در تور آمریکا مقابل رئال مادرید به یک پیروزی فوق العاده دست یافت. آبی اناری‌ها بهتر از بازی مقابل آرسنال بودند و پا به پای رئال مبارزه کردند. برتری 3-0 و درخشش فرمین لوپس چشمگیر بود اما نباید از نمایش فرانکی دی‌یونگ و اوریول رومئو به خوبی یکدیگر را تکمیل کردند، به سادگی گذشت.

1903238

آن‌ها هماهنگی کاملی داشتند و به خوبی جای خود را باهم عوض می‌کردند انگار که سال‌هاست کنار هم بازی می‌کنند. دی‌یونگ در ابتدا کمی عقب‌تر و نزدیک به مدافعان بازی می‌کرد. توپ را از آن‌ها می‌گرفت و بارسا را به حرکت می‌انداخت. 

رومئو جلوتر بود و البته آزادی عمل کمتری داشت. دی‌یونگ آزادانه در زمین حرکت می‌کرد ولی رومئو ایستاتر بود. زمانی که دی‌یونگ جلو می‌رفت، رومئو بود که به مدافعان نزدیک می‌شد.

1903262

آن‌ها هیچ وقت به طور موازی و به عنوان دو هافبک میانی کلاسیک بازی نکردند. مقابل آرسنال دقایق مشترکی با هم نداشتند، اما در اولین آزمون و در ال‌کلاسیکو، ژاوی می تواند از هر دو به شدت راضی باشد. 

1903263

حالا که دیگر سرخیو بوسکتس در بارسلونا نیست و پدری و گوندوگان نیز نزدیک به فاز تهاجمی بازی می کنند، هماهنگی خوب دی‌یونگ و رومئو از همین شروع کار می تواند بهترین خبر ممکن برای ژاوی باشد.

دیدگاه‌ها