کد خبر : 1953892 | 08 مرداد 1402 ساعت 16:24 | 14.2K بازدید | 28 دیدگاه

افسری: نباید دقیقه 90 بزنند زیر همه چیز؛

باشگاه گل‌گهر مخالف شدید تغییر قوانین و تاخیر لیگ

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر به شدت نسبت به شایعاتی که نسبت به تغییر دستورالعمل نقل و انتقالاتی و همینطور تعویض در زمان شروع لیگ برتر به وجود آمده معترض است.

باشگاه گل‌گهر مخالف شدید تغییر قوانین و تاخیر لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، صبح امروز (یکشنبه7 مردادماه) در حاشیه سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان، صحبت‌هایی درباره تغییر دستورالعمل نقل و انتقالاتی تدوین شده از سوی برخی چهره‌ها از جمله هوشنگ نصیرزاده که خودش عضوی از کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال بوده ایجاد شد و همچنین شنیده شد که 8 باشگاه لیگ برتری خواهان تعویق در زمان شروع مسابقات لیگ برتر شده‌اند.
در همین زمینه گفتگویی با حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان داشتیم و او ضمن مخالفت با موضوعات مطرح شده در مراسم صبح امروز، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «ما دو ماه به خودمان سختی داده‌ایم و تمام این آئین نامه را با تمام دشواری‌هایی که داشته، بند به بند اجرا کرده‌ایم. دیشب ما تا ساعت 3 شب باشگاه بودیم. در واقع طی هفته‌ها و دو ماه گذشته همواره ماجرای ما همین بوده و برای اینکه بتوانیم کارهایمان را سر وقت برسانیم، تا دیر وقت کار کرده‌ایم.» 

او سپس ادامه داد: «الان بعضی از باشگاه‌ها می‌خواهند این وسط لابی کنند و شرایط را به سود خودشان تغییر بدهند. این وسط اگر واقعا آئین نامه ای مصوب شده، باید همه به آن پایبند باشند؛ حالا چه خوب و چه بد! حالا بعدا کارشناسان می‌توانند بنشینند و روی آن نظر بدهند که خوب بوده یا نیست، ولی الان که دو ماه اجرایی شده، دیگر دقیقه 90 نباید بزنند زیر همه چیز. این وسط حق گل‌گهر که باشگاهی قانونمند و نظام مند است، ضایع می‌شود.» 

1898608

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سپس درباره درخواست 8 باشگاه لیگ برتری برای تعویق زمان شروع مسابقات لیگ برتر هم صحبت کرد و در اینباره گفت: «الان برنامه داده‌اند. ما بلیت گرفتیم؛ پرواز چارتر گرفتیم؛ هتل رزرو کردیم. ما برنامه ریختیم، اما حالا شنیده‌ام که 8 باشگاه درخواست داده‌اند، که بازی‌ها با 48 ساعت تاخیر یا سه چهار روز تاخیر برگزار شود. خب چرا باید اینطور باشد؟! اصلا چرا باید این اتفاق رخ بدهد؟! اینطوری این شائبه به وجود می‌آید که برخی از باشگاه‌ها دو سه بازیکن خارجی جذب کرده‌اند و می‌خواهند آنها را به بازی‌ها برسانند. اگر قانونی هست و اعلام شده، باید به آن پایبند باشیم. ما هم الان بازیکنانی داریم که ممکن است به بازی هفته اول نرسند. چرا باید برنامه تغییر کند؟! 
ما الان برنامه ریزی کرده ایم و کلی هزینه روی دست ما مانده و اصلا نباید این تغییرات ایجاد شود.»

دیدگاه‌ها