کد خبر : 1953895 | 08 مرداد 1402 ساعت 16:30 | 33.3K بازدید | 26 دیدگاه

کاپیتان همچنان مرد همه‌کاره پرسپولیس

وحید امیری را می‌توان یکی از کامل‌ترین کاپیتان‌های چند سال اخیر پرسپولیس نام برد؛ بازیکنی که یحیی نیز یکی از رویایی‌ترین جملات را درباره او به کار برد و گفت کاش فوتبال او تمام نشود!

کاپیتان همچنان مرد همه‌کاره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسوولیت‌پذیرترین بازیکنان چند سال اخیر پرسپولیس که از نظر فنی نیز مهره‌ای قابل اتکا برای این تیم محسوب می‌شود، آماده یک فصل رویایی دیگر با سرخ‌هاست.

امیری که بعد از بازگشت دوباره به پرسپولیس خیلی زود توانست جایگاه خود را بار دیگر در بین هواداران به بهترین شکل ارتقا بخشد. او فصل گذشته روزهای پرچالشی را دنبال کرد. از مصدومیت و دوری از ترکیب و احتمال خط خوردن از لیست جام جهانی تا نیمکت نشینی کامل در قطر.

امیری اما به عنوان مدافع چپ سرخ‌ها و در شرایطی که این تیم از داشتن یک بازیکن تخصصی در این پست با خلا بزرگی مواجه بود تا حضور در پست وینگر چپ و مهاجم را تجربه کرد و در نهایت با پرسپولیس فصل را با قهرمانی در سه جام پایان داد.

کاپیتان دوم سرخ‌ها که بازیکنی قابل احترام برای دیگر تیم‌ها و هوادارانش نیز محسوب می‌شود اکنون در 35 سالگی با همان انگیزه، طراوت و تکنیک کار را دنبال می‌کند. گل روز گذشته او برابر مس رفسنجان که با تکنیکی جالب توجه و ضربه تمام کننده‌اش همراه شد، بار دیگر امیدها را در ذهن یحیی گل محمدی زنده نگه داشت تا او در روزهایی که همه به خلا مهاجم در ترکیب تیمش هجمه وارد می‌کنند، باز هم بتواند به کاپیتان شماره 19 تیمش تکیه داشته باشد و در لحظات حساس روی او حساب باز کند.

دیدگاه‌ها