کد خبر : 1953896 | 08 مرداد 1402 ساعت 16:32 | 45.2K بازدید | 11 دیدگاه

پیام خداحافظی ستاره کلمبیایی از لیگ ایران

مهاجم خارجی فصل گذشته آلومینیوم از هواداران فوتبال در ایران خداحافظی کرد.

پیام خداحافظی ستاره کلمبیایی از لیگ ایران

به گزارش "ورزش سه"، هانسل زاپاتا که سال گذشته از اسلاون بلوپو کرواسی به فوتبال ایران آمد و با آلومینیوم اراک قرارداد بست، طی یک فصل حضورش در این باشگاه نمایش درخشانی داشت و توانست در لیگ برتر سه گل به ثمر رساند، سه پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد و در جام حذفی نیز یک گل و یک پاس گل داشته باشد، اما دوران حضورش در این تیم خیلی زود به پایان رسید.

این بازیکن کلمبیایی که تجربه حضور در شریف تیراسپول مولداوی و بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، پس از یک سال حضور در فوتبال اروپا و یک فصل بازی در ایران، تصمیم گرفت راهی کویت شود و با باشگاه النصر قرارداد امضاء کند و از جمع شاگردان سید مجتبی حسینی برود.

هانسل زاپاتا که یک فصل دیگر با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد داشت، علاقه‌مند بود به کارش در جمع شاگردان مجتبی حسینی ادامه دهد و شرایط خوبی در این تیم سپری کرده بود، اما به دلیل وضعیت خانوادگی و تحصیل فرزندانش تصمیم گرفت مسیر دیگری را با بازی در خارج از فوتبال ایران برای خود دنبال کند و راهی باشگاه النصر کویت شود.

1903368

این ستاره کلمبیایی فصل گذشته آلومینیوم اراک پس از دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه و پیوستن به الکویت کویت در پیامی نوشته است:

«سلام به همه مردم شهر اراک و ایران.

می‌خواستم به همه پیامی از صمیم قلبم بفرستم. می‌خواهم از همه برای فصل گذشته تشکر کنم. می‌خواهم از مدیرعامل باشگاه، مدیران، بازیکنان، کادر مربیگری، کادر پزشکی و همه دست‌اندرکاران و مهم‌تر از همه، از تمام هوادارانی که از من و خانواده‌ام با عشق، احترام و حمایت استقبال کردند، تشکر کنم.

شما همیشه در قلب من خواهید بود و برای شما بهترین‌ها را برای این فصل آرزو می‌کنم.»

دیدگاه‌ها