کد خبر : 1953904 | 08 مرداد 1402 ساعت 17:21 | 65.9K بازدید | 12 دیدگاه

مدیریت : ایگنور- مربیگری: اکسپت

فرهاد حمیداوی سرمربی شد

در یکی از بی‌سابقه‌ترین اتفاقات فوتبال ایران، یکی از مدیران اسبق در حال گذراندن دوره مربیگری برای حضور روی نیمکت قرار دارد.

فرهاد حمیداوی سرمربی شد

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی در آستانه یکی از چالشی‌ترین تصمیمات فوتبالی قرار دارد. مدیری که هواداران پرسپولیس و استقلال او را به خوبی می‌شناسند و برای دریافت رضایتنامه بازیکنان مدنظر خود بارها با مانع بزرگی از سوی او مواجه شدند. محمدحسین مرادمند، فرشاد فرجی، علی نعمتی و... حتی یحیی گل‌محمدی به عنوان بازیکنان و مربی‌ای که در باشگاه تحت مدیریت او حضور داشتند، برای جدایی به مقصد رؤیایی خود با سد بزرگی مواجه بودند و البته حمیداوی بنا به دیسیپلین مدیریتی خود که باعث حیات پدیده مشهد شده بود، یک قدم از خواسته خود کوتاه نیامد.

آخرین نماینده مشهد در لیگ برتر ایران که حضور بی‌سابقه و شاید تکرارنشدنی در فوتبال آسیا را هم تجربه کرد، تحت مدیریت او می‌توانست اتفاقات مهمی را رقم بزند که البته اسیر ماجراهایی شد که حمیداوی به پایان مدیریت با آن رسید.

1758655

حمیداوی در نقش مدیرعامل موفق اما اکنون یکی از عجیب‌ترین تصمیمات دوران زندگی‌اش را دنبال می‌کند؛ او که فصل گذشته به عنوان مدیرفنی موفق شد در کنار شمس آذر به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول دست یابد و قزوینی‌ها برای اولین بار صاحب تیمی در لیگ برتر شدند، این روزها در کلاس‌های مربیگری تجربه جدیدی را دنبال می‌کند.

فرهاد حمیداوی با حضور در کلاس‌های پیشرفته مربیگری به دنبال این است تا اکنون چالش جدید فوتبالی خود را که از دروازه‌بانی استارت خورده بود و بعد از آن به عنوان بیزینس‌من دنبال شده بود، بار دیگر به کنار چمن و نیمکت بکشاند و با عنوان سرمربی به نمایش بگذارد.

حمیداوی که در دوران مدیریت خود مربیانی چون یحیی گل‌محمدی، سرآسیایی، مهدی رحمتی و داوود سیدعباسی را با تجربیاتی ویژه روی نیمکت تیمش قرار داده بود و به بیشتر آنها فرصت چالشی اولیه را داده بود، این بار باید دید خودش چه سرنوشتی را دنبال خواهد کرد.

1664016

نکته جالب توجه اینکه او در همین مدت کوتاه تصمیم برای مربیگری با پیشنهادات رسمی مواجه شده و حتی تا یک‌قدمی حضور روی نیمکت استقلال ملاثانی پیش رفته بود که در ادامه ترجیح داد از آن صرف‌نظر کند.

حمیداوی در واکنش به این سوال خبرنگار ما با اشاره اینکه در کلاس مربیگری حضور دارد گفت: چرا که نه؟ فعلا نمی‌خواهم توضیح زیادی درباره آن بدهم. کلاس‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارم و مطمئن هستم با تجربیاتی که طی چند دهه حضور در فوتبال داشته‌ام و چالشی که به صورت دوستانه با مربیان دوران مدیریت دنبال کرده‌ام، خیلی خوب و موفق از آن بر خواهم آمد. نمی‌گویم کار سختی نیست که من هم الان به راحتی از پس آن بربیایم، اتفاقا چون کار سختی است می‌خواهم آن را دنبال کنم و در این موقعیت نیز موفق شوم. 

مدیرفنی و مدیرعامل و مالک اسبق پدیده مشهد در واکنش به اینکه باید او را از این پس در نقش سرمربی پذیرفت گفت: همان‌طور که گفتم الان تمرکزم روی کلاس‌ها قرار دارد. طی مدت اخیر نیز دوستان رسانه‌ای زیادی تماس گرفتند که متاسفانه بنا به شرایط کلاس موفق به پاسخگویی نشدم. قطعا در فرصت مناسب و با چالش بزرگ در خدمت خواهم بود. اینجا جا دارد تشکر ویژه‌ای از باشگاه استقلال ملاثانی و مدیریت این تیم داشته باشم که پیشنهاد دادند و برای آنها بهترین آرزوها را دارم. قطعا به زودی یک مقصد خوب را به عنوان تیم آینده‌ام انتخاب خواهم کرد و جالب است بگویم پیشنهادات خوبی نیز دارم.

1443108

حمیداوی در پاسخ به این سوال که حضورش روی نیمکت شمس‌آذر تا چه حد به واقعیت نزدیک است گفت: باید از مردم عزیز و مدیران و مسئولان محترم این استان و خصوصا دوستان عزیزم در باشگاه شمس آذر تشکر کنم و بار دیگر برای آنها در لیگ برتر آرزوی بهترین اتفاقات را دارم. فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و مطمئن هستم که اتفاقات روشنی نیز در آینده برای هواداران این تیم رقم خواهد خورد. چند پیشنهاد لیگ برتری و همچنین دسته اول دارم که قطعا بعد از پایان کلاس‌های مربیگری تصمیم خوبی خواهم گرفت.

مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد که توانسته بود روزگاری با این تیم سهمیه آسیایی را کسب کند و همچنین از حیث درآمدزایی در بخش صدور رضایتنامه‌ کارنامه روشنی را به نام خود کرده، باید دید اکنون با حضور روی نیمکت مربیگری طبق وعده‌ای که داده، چه سرنوشتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها