کد خبر : 1953909 | 08 مرداد 1402 ساعت 17:32 | 25.9K بازدید | 15 دیدگاه

اتمام حجت کلوپ با مهاجم لیورپول

داروین معرکه بودی، ولی چک سفیدامضا نداریم!

یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.

داروین معرکه بودی، ولی چک سفیدامضا نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در سنگاپور در یک بازی دوستانه به مصاف لستر رفت و موفق شد با گل‌های داروین نونیز، بابی کلارک، دیوگو ژوتا و بن دوک این تیم را 4-0 شکست دهد.

یکی از نکات قابل توجه این بازی دوستانه برای هواداران لیورپول به میدان رفتن 45 دقیقه‌ای الکسیس مک‌آلیستر بود که امسال تابستان از برایتون راهی آنفیلد شد تا به یکی از خریدهای بزرگ تیم کلوپ تبدیل شود.

کلوپ در پایان بازی از هواداران خواست برای رسیدن مک‌آلیستر به اوج عملکردش صبور باشند. سرمربی لیورپول در نشست خبری بعد از بازی گفت: "الکسیس بازیکن خوبی است. این چیزها به زمان نیاز دارد. ما در همه نقاط زمین گزینه‌های زیادی داریم و بچه‌ها باید خودشان را نشان بدهند تا به ترکیب راه پیدا کنند. همه بازیکن‌ها هنوز کار دارند و این هیچ اشکالی ندارد. ما فردا صبح ریکاوری خواهیم کرد و بعد یک جلسه آنالیز ویدیویی خیلی مفصل خواهیم داشت که همه بازی‌های تابستان را مرور می‌کنیم و نکات مثبت و منفی را به بچه‌ها نشان می‌دهیم".

اولین گل لیورپول در بازی امروز توسط داروین نونیز در دقیقه 30 به ثمر رسید. این چهارمین گل مهاجم اروگوئه‌ای در طول تابستان بود. کلوپ در نشست خبری خود درباره نونیز گفت: "فکر نکنم نیازی باشد که این را به هواداران توضیح بدهم که بازیکنان ما، به‌خصوص مهاجمان، به زمان نیاز دارند. این را در تاریخ باشگاه می‌توانید ببینید. نشانه‌هایی که داروین فصل گذشته نشان داد خیلی خوب بود. مصدومیت‌ها و کارت قرمزی که در شروع کارش در لیورپول گرفت کار را سخت کرد، ولی روی‌هم‌رفته او خیلی خوب است. سرعت داروین عالی است و گلی که امروز به ثمر رساند یک گل کلاسیک برای مهاجم‌های نوک بود. داروین در تمرین‌ها خوب است، آمادگی جسمانی مناسبی دارد و در دو بازی بعدی و بازی با چلسی چیزهای بیشتری از او خواهیم دید".

1903385

یورگن کلوپ در ادامه درباره فلسفه فوتبالی مد نظرش برای فصل آینده صحبت کرد و گفت هر مهره تهاجمی‌ای که بخواهد فصل آینده در خط حمل سه‌نفره لیورپول به میدان برود باید خودش را در زمان دفاع کردن به او نشان بدهد. سرمربی لیورپول در این باره گفت: "بلیت راه پیدا کردن به ترکیب اصلی آمادگی برای دفاع کردن است. من تا حالا تیمی ندیده‌ام که با دفاع ضعیف و شلخته موفق شده باشد. چنین چیزی امکان ندارد. این برای داروین و همه مهاجم‌ها صادق است. من می‌دانم آنها چه کیفیتی دارند، ولی همه باید این را بدانند که باید در هر دو فاز حمله و دفاع مثمر ثمر باشند".

دیدگاه‌ها