کد خبر : 1953913 | 08 مرداد 1402 ساعت 17:41 | 38.9K بازدید | 34 دیدگاه

تن‌هاخ بر خلاف پپ نگران نیست

عربستان اهمیت ندارد، الکی بزرگش می‌کنند!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، نگرانی‌ها بابت ولخرجی‌ عربستان در بازار نقل و انتقالات را بی‌مورد دانست و گفت پول‌های عربستان نمی‌تواند روی کیفیت لیگ برتر تاثیر بگذارد.

عربستان اهمیت ندارد، الکی بزرگش می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ می‌گوید از شنیدن تحلیل‌هایی که مدعی هستند ولخرجی‌های عجیب و غریب عربستان در بازار نقل و انتقالات امسال به دنیای فوتبال و لیگ برتر انگلیس ضرر می‌زند خسته شده و معتقد است این تحلیل‌ها بزرگ‌نمایی است.

با اینکه عربستانی‌ها تا اینجا کریستیانو رونالدو را به النصر برده‌اند و حتی در تلاشند کیلیان امباپه را هم راهی الهلال کنند، جاه‌طلبی آنها به این دو ابرستاره خلاصه نشده و امسال تابستان چندین ستاره مشهور فوتبال اروپا با پیشنهادهای این کشور وسوسه شده‌اند و قرار است فصل آینده در لیگ روشن پا به توپ شوند.

1903390

تن‌هاخ در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: "من در حال حاضر هیچ نشانه‌ای نمی‌بینم که لیگ برتر بخواهد نگران باشد. همچنان لیگ برتر با اختلاف زیاد تنها لیگی است که بهترین فوتبالیست‌ها می‌خواهند در آن بازی کنند. ولخرجی‌های عربستان می‌تواند روی لیگ‌های دیگر اروپایی تاثیرگذار باشد، چرا که پول زیاد بازیکن‌های آن لیگ‌ها را جذب می‌کند. ولی لیگ برتر با لیگ آمریکا یا لیگ عربستان رقابت ندارد. اصلا سطح‌ها به کلی متفاوت است".

صحبت‌های تن‌هاخ در حالی مطرح می‌شود که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بر خلاف او اخیرا نسبت به برنامه‌های جاه‌طلبانه عربستان هشدار داده بود. پپ به خصوص بعد از جدایی یکی از ستاره‌هایش، ریاض محرز و پیوستن او به الاهلی نگران ادامه این برنامه عربستان شده بود.

1903392

دیدگاه‌ها