کد خبر : 1953930 | 08 مرداد 1402 ساعت 18:46 | 41.5K بازدید | 134 دیدگاه

لیگ برتر بدون آنها بی‌اعتبار است؛

نامه مهم برای ورود زنان به استادیوم (سند)

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به مهدی تاج خواستار تعیین تکلیف ورود زنان به ورزشگاه شد.

نامه مهم برای ورود زنان به استادیوم (سند)

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که به امضای محمدرضا کشوری‌فرد رسیده و مهدی تاج را مورد خطاب قرار داده، سرپرست سازمان لیگ با اشاره به نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ هفتم جولای (همین ماه) از او خواسته تا هماهنگی با نهادهای ذی‌ربط را انجام دهد.

در این نامه آمده «ورود بانوان، حتی به‌صورت محدود» از جمله الزاماتی است که ای اف سی «برای اعتباربخشی مسابقات رسمی» روی آن تاکید کرده است.

کشوری‌فرد در ادامه نوشته که باتوجه‌به برنامه شروع لیگ برتر از 12 مرداد، عدم ورود بانوان باعث «بی‌اعتباری مسابقات رسمی داخلی و حتی ایجاد مشکلات برای تیم‌های ملی» خواهد بود.

1903414

سرپرست سازمان لیگ تاکید کرده که در چند استان، ورود بانوان «مستلزم هماهنگی قبلی» است و از مهدی تاج خواسته تا موضوع را به مقامات اطلاع دهد و هماهنگی لازم را انجام دهد.

نسخه دیگری از این نامه به منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، هم ارسال شده و سرپرست سازمان لیگ از مهدی تاج خواسته تا این موضوع را پیگیری کند.

به این ترتیب و باتوجه‌به اینکه هنوز اقدام خاصی برای ورود زنان به ورزشگاه انجام نشده، ممکن است لیگ برتر به این دلیل با تاخیر همراه شود، چرا که بنا به نوشته کشوری‌فرد بدون حضور زنان در ورزشگاه، مسابقات رسمی و لیگ برتر از اعتبار ساقط خواهد بود.

دیدگاه‌ها