کد خبر : 1953937 | 08 مرداد 1402 ساعت 19:29 | 93.6K بازدید | 45 دیدگاه

رسمی: مثلث تهاجمی مرگبار الاهلی تکمیل شد

با اعلام رسمی باشگاه نیوکسل، آلن سنت ماکسیمین، وینگر فرانسوی این تیم، به باشگاه الاهلی عربستان پیوست.

رسمی: مثلث تهاجمی مرگبار الاهلی تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چندین روز شایعه و گمانه‌زنی درباره انتقال آلن سنت ماکسیمین، وینگر فرانسوی نیوکسل، به باشگاه عربستانی الاهلی، دقایقی پیش باشگاه نیوکسل رسما اعلام کرد که او بعد از چهار سال حضور در این تیم راهی عربستان شده و به الاهلی پیوسته است. رقم قرارداد این ستاره فرانسوی اعلام نشده است.

1903454

سنت‌ماکسیمین در سال 2019 از نیس فرانسه به نیوکسل پیوست. او برای کلاغ‌ها 124 بازی انجام داد، 13 گل به ثمر رساند و 21 پاس گل داد. در اولین فصل حضور او در انگلیس، نیوکسل با کسب رتبه سیزدهم لیگ برتر به کار خود پایان داد و دو فصل بعدی هم در رتبه‌های دوازدهم و یازدهم قرار گرفت. اما فصل گذشته با درخشش این وینگر فرانسوی، نیوکسل در لیگ برتر درخشید و موفق شد جواز حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را به دست بیاورد.

سنت‌ماکسیمین در روزهای گذشته تست‌های پزشکی باشگاه الاهلی را پشت سر گذاشت و همه منتظر بودند خبر رسمی انتقال او به این باشگاه عربستانی منتشر شود. او در فهرست نیوکسل برای بازی دوستانه با رنجرز هم غایب بود تا شکی درباره انتقالش به الاهلی باقی نماند.

1903433

ماکسیمین دیروز با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی با نیوکسل و هوادارانش خداحافظی کرد و گفت در تاریک‌ترین روزهای باشگاه، نیوکسل را ترک نکرده تا این تیم را در لیگ برتر حفظ کند، اما حالا که تیم شرایط خوبی پیدا کرده زمان را برای یک ماجراجویی جدید مناسب می‌داند.

الاهلی امسال تابستان روبرتو فیرمینو، ستاره سابق لیورپول، را به خدمت گرفت و در روزهای اخیر هم ریاض محرز را از سیتی جذب کرد. با پیوستن سنت ماکسیمین به الاهلی فصل آینده شاهد یک مثلث تهاجمی خارق‌العاده متشکل از این سه بازیکن در الاهلی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها