کد خبر : 1953947 | 08 مرداد 1402 ساعت 20:02 | 44.4K بازدید | 40 دیدگاه

شهباززاده برای ترک تیم با خطیر به توافق رسید

جدایی آقای گل سابق لیگ از استقلال

سجاد شهباززاده پس از برگزاری نشست با مدیران استقلال، برای جدایی از این تیم به توافق رسید.

جدایی آقای گل سابق لیگ از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که تابستان گذشته با سر و صدای زیاد به استقلال پیوست، سجاد شهباززاده است. بازیکنی که آقای گل لیگ بیستم شد و آبی‌ها امیدوار بودند که با حضور این بازیکن، مشکل گلزنی تیم در خط حمله حل شود.

اما اوضاع بر وفق مراد شهباززاده پیش نرفت. این بازیکن در سه هفته ابتدایی لیگ به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی حضور داشت، ولی عملکرد نه چندان خوب وی باعث شد تا ساپینتو تصمیم بگیرد مهاجم اول تیمش را نیمکت نشین کرده و سجاد تنها در هفته چهاردهم برابر مس رفسنجان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

1896230

فصل بد این بازیکن که با انگیزه‌های فراوانی به استقلال آمده بود، بدون گل زده و یک پاس گل برابر تراکتور به پایان رسید و این اتفاقات سبب شد تا نام شهباززاده به عنوان یکی از گزینه‌های جدایی از آبی‌ها مطرح شود.

با وجود این مسئله، اما شهباززاده در تمرینات پیش‌فصل و بازی‌های دوستانه به میدان رفت تا اینکه بالاخره او و مدیران باشگاه برای جدایی جلساتی را برگزار کردند که با نتایج مثبت برای طرفین به پایان رسید.

بدین ترتیب شهباززاده پس از توافق با علی خطیر و دیگر مدیران باشگاه، برای جدایی به تفاهم رسید و انتظار می‌رود این موضوع طی روزهای آینده به صورت رسمی اعلام شود.

1875075

باید دید که این بازیکن فصل بعد را با پیراهن چه تیمی به میدان می‌رود اما جدایی شهباززاده باعث شد لیست بازیکنان بزرگسال استقلال کاهش پیدا کند و در حال حاضر فهرست 19 نفره این تیم پر شده است که آبی‌ها برای جذب بازیکن جدید، نیازمند جدایی نفرات دیگر هستند.

دیدگاه‌ها