کد خبر : 1953961 | 08 مرداد 1402 ساعت 21:11 | 135.5K بازدید | 65 دیدگاه

بمب بزرگ جهان، آماده انفجار

9 جدید رئال: دوره جدید آغاز می‌شود

به نظر می‌رسید کیلیان امباپه پیامی برای پاری سن ژرمن ارسال کرده و به تمایلش برای پیوستن به رئال مادرید اشاره کرده است.

9 جدید رئال: دوره جدید آغاز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه بدون شک مهم‌ترین ماجرای نقل و انتقالات تابستانی امسال بوده است. روزها یکی بعد از دیگری می‌گذرد بدون اینکه آینده این ستاره بزرگ فرانسوی مشخص شود.

تا این لحظه تنها چیزی که به وضوح مشخص است این است که امباپه قراردادش را تمدید نخواهد کرد. در این صورت او تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد پاری سن ژرمن را ترک می‌کند. این بدترین سناریوی ممکن برای الخلیفی و پی‌اس‌جی است که به هیچ وجه دوست ندارند ستاره باارزش‌شان را رایگان از دست بدهند.

1903464

درحالی‌که شایعات زیادی درباره مقصد آینده امباپه به گوش می‌رسد، اما شکی نیست که او تمایل دارد به رئال بپیوندد. امباپه از دو سال پیش قصد پیوستن به رئال را داشت، ولی در نهایت فرانسوی‌ها او را به ماندگار شدن در پاریس راضی کردند.

امباپه با انتشار یک تصویر در اینستاگرامش باعث مطرح شدن تفسیرهای متعددی شده است. یکی از سناریوها این است که ستاره رئال می‌خواهد به الخلیفی و پی‌اس‌جی بگوید که برگ برنده در دست او است و تنها این ستاره فرانسوی است که می‌تواند درباره آینده فوتبالی‌اش تصمیم بگیرد.

1903463

اما عدد 9 در پیام امباپه هم توجه زیادی را برانگیخته است. امباپه که در پی‌اس‌جی با شماره 7 بازی می‌کند ظاهرا تمایل دارد در رئال مادرید شماره 9 را بپوشد و به مهاجم اصلی این تیم تبدیل شود. وینیسیوس جونیور اخیرا پیراهن شماره 7 رئال را به دست آورده و بنابراین امباپه مانعی برای رسیدن به شماره 9 در برنابئو نخواهد داشت.

تفسیر دیگر از پیام امباپه اشاره او به سه عدد 9 در کنار یکدیگر یا رقم 999 است. گفته می‌شود 999 عددی است که در سنت اروپایی نمایانگر پایان یک دوره و شروع دورانی جدید است. از این نماد گاه برای اشاره به تغییری مهم در زندگی فرد استفاده می‌شود و امباپه ظاهرا با اشاره به 999 به وضوح اشاره می‌کند که می‌خواهد تغییری بزرگ در زندگی فوتبالی‌اش داشته باشد.

دیدگاه‌ها