کد خبر : 1953965 | 08 مرداد 1402 ساعت 21:41 | 38.3K بازدید | 13 دیدگاه

قلی‌زاده: منتظر باشید، برمی‌گردم

لخ پوزنان بدون حضور بازیکن ایرانی خود به سومین پیروزی پیاپی دست یافت.

قلی‌زاده: منتظر باشید، برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ استراکلاسا لهستان، تیم فوتبال لخ پوزنان که علی قلی‌زاده را در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه انئا به‌مصاف تیم رادومیاک رادوم رفت.

علی قلی‌زاده که به‌خاطر آسیب‌دیدگی قدیمی در دو دیدار اخیرشان مقابل پیاست در لیگ لهستان و برابر کائونو زالگیریس لتونی، در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا حضور نداشت، امشب هم دور از لیست نفرات تیمش در جدال با رادومیاک رادوم بود.

1903471
علی قلی زاده امشب در ورزشگاه خانگی لخ پوزنان حضور داشت و ابراز امیدواری کرد بتواند هرچه زودتر شرایط بازگشت به میادین و انجام اولین بازی برای تیم جدیدش را پیدا کند

یاران قلی‌زاده پس از کسب دو پیروزی پیاپی از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ در لیگ استراکلاسا و پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، امشب هم در دیدار مقابل رادومیاک رادوم به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند تا در جدول این رقابت‌ها ۶ امتیازی شوند.

علی قلی‌زاده که آخرین بازی خود را در ابتدای فروردین ۱۴۰۲ با پیراهن تیم ملی ایران در دیدار دوستانه مقابل روسیه انجام داد و طی چهار ماه اخیر نتوانسته به میدان برود، امشب هم دور از لیست تیمش برابر رادومیاک رادوم بود.

دیدگاه‌ها