کد خبر : 1953969 | 08 مرداد 1402 ساعت 22:17 | 122.5K بازدید | 71 دیدگاه

سرمربی بوندس‌لیگایی حریف را مسخره کرد

شکست تحقیرآمیز و 6 گله الاهلی با فیرمینو و مندی

شکست سنگین الاهلی در یک بازی دوستانه، با واکنش تحقیرآمیز سرمربی حریف همراه بود.

شکست تحقیرآمیز و 6 گله الاهلی با فیرمینو و مندی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی روز گذشته در دیداری دوستانه که در اردوی اتریش برگزار کرد، به مصاف تیم هایدنهایم آلمان رفت و با نتیجه عجیب 6 بر 2 مقابل این تیم تن به شکست داد.

فرانک اشمیت، سرمربی هایدنهایم، پس از پیروزی پرگل برابر الاهلی که از خریدهای جدید و گران قیمت خود بهره می‌برد، در اظهاراتی جنجالی حریف عربستانی را تحقیر کرد.

1903480

الاهلی در نیمه نخست با استفاده از ادوارد مندی و روبرتو فیرمینو به مصاف حریف خود رفت که نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید اما الاهلی با تغییرات متعددی که در نیمه دوم داشت، چهار گل دیگر نیز دریافت کرد.

فرانک اشمیت پس از این بازی گفت: متأسفانه زمین ورزشگاه پر از آب بود و ما یک مسابقه فوتبال واقعی را شاهد نبودیم. علاوه بر آن، کیفیت الاهلی آن چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم و دیدار با این تیم برای ما چالش مناسبی نبود.

از سوی دیگر سایت رسمی باشگاه هایدنهایم اعلام کرد: تقابل الاهلی و هایدنهایم پرتلاطم بود، تیم عربستانی با توجه به حضور ماتیاس یایسل، سرمربی خود، خشن و پرشور بازی می‌کرد.

1903481

باخت سنگین از هایدنهایم آلمان خشم هواداران الاهلی را در شبکه‌های اجتماعی و انتقاد آنها از خط دفاعی را به همراه داشت و آنها از مدیریت باشگاه خواستند تا قبل از شروع فصل، تیم را در خط دفاعی و پست هافبک دفاعی تقویت کند.

لازم به ذکر است که هایدنهایم آلمان فصل گذشته عنوان قهرمانی بوندس لیگای 2 را به دست آورد و از فصل بعد در بوندس لیگا، بالاترین سطح از رقابت‌های آلمان بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها