کد خبر : 1953981 | 08 مرداد 1402 ساعت 23:39 | 78.8K بازدید | 113 دیدگاه

متعصب‌ترین رئالی پیدا شد: از روی بارسا رد می‌شویم!

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، نسبت به شکست شب گذشته تیمش مقابل بارسا در بازی دوستانه دو تیم تندترین موضع را گرفته و می‌گوید رئال انتقام این شکست را در لالیگا خواهد گرفت.

متعصب‌ترین رئالی پیدا شد: از روی بارسا رد می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-0 رئال مادرید مقابل بارسلونا در بازی دوستانه دو تیم در تگزاس چندین نفر از بازیکنان رئال تا این لحظه مصاحبه کرده‌اند، اما کمتر بازیکنی از فرصت مصاحبه‌اش برای خط و نشان کشیدن برای بارسا و کری‌خوانی استفاده کرده است.

اما دنی کارواخال، ستاره اسپانیایی رئال، که دیشب بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود نشان داد یکی از متعصب‌ترین بازیکنان این تیم است. او در مصاحبه‌ای با اشاره به شکست دیشب گفت شکست در بازی دوستانه اهمیت چندانی ندارد و رئال در فصل پیش روی لالیگا بارسا را له خواهد کرد.

1903506

کارواخال در مصاحبه‌اش با اشاره به اینکه نسبت به توان و کیفیت رئال در فصل آینده اطمینان دارد گفت: "باختن به بارسا اصلا جالب نیست. راستش را بخواهید خیلی هم مزخرف است. ولی حواستان باشد که الان در تابستان هستیم و این بازی‌های دوستانه هدف‌ دیگری دارند. من شک ندارم که در مسابقات رسمی ما شکست‌شان می‌دهیم".

ستاره رئال در ادامه گفت: "ما در همین بازی هم شانس زیادی داشتیم. پنج توپ ما به تیر دروازه خورد و یک پنالتی از دست دادیم. نگران نباشید، وقتی زمانش برسد همه چیز روشن می‌شود و ما حتما از رویشان رد می‌شویم".

اشاره کارواخال به این است که بازی‌های دوستانه پیش‌فصل معمولا برای تنظیم استراتژی تیم‌ها و آزمایش ترکیب‌های جدید مد نظر سرمربی‌ها برگزار می‌شود و به آنها نمی‌توان به عنوان محکی برای آمادگی واقعی یک تیم استناد کرد. 

1903508

دیدگاه‌ها