کد خبر : 1953984 | 09 مرداد 1402 ساعت 04:20 | 8.1K بازدید | 10 دیدگاه

در انتظار ابلاغ آیین‌نامه برگزاری مسابقات

ادعای ایران: VAR در لیگ قهرمانان الزامی نیست

زارعی با یک هشدار بزرگ خواهان هم‌افزایی گروه‌های صاحب‌اختیار در زمینه حق پخش شد.

ادعای ایران: VAR در لیگ قهرمانان الزامی نیست

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز نشست سالانه مدیران باشگاه‌ها و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با حضور رییس فدراسیون فوتبال در هتل آکادمی برگزار شد.

زارعی، رییس کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال، در خصوص این نشست گفت: خوشبختانه اکثریت مدیران عامل حضور داشتند. اخرین تغییرات آیین‌نامه‌ها و همچنین نتایجی که در بحث مجوز وجود داشت را بررسی کردیم. مهم‌ترین مشکلات فوتبال ایران در بخش باشگاهی شناسایی و در این جلسه در مورد آن صحبت شد.

زارعی در خصوص حق پخش گفت: آنچه که مسلم است AFC ورود جدی به حق پخش داشته و معیار B سال آینده است و همه نهادهای داخلی باید برای حل آن کمک کنند. اتفاق افتادن یا نیفتادنش در دست ما نیست ولی به عنوان مرجع صدور مجوز صفر تا صد آن را اعمال می‌کنیم. آیین‌نامه مجوز از طرف AFC شهریور برای ما ارسال می‌شود. بحث وی ای آر در آیین‌نامه نیست.

غیبت نماینده باشگاه استقلال با صدور مشکلات این تیم در کسب مجوز، موضوعی بود که رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد آن گفت: در بحث آیین‌نامه‌ای که داریم، باشگاه‌هایی که برای حضور در جلسات دعوتنامه دریافت می‌کنند ولی حضور پیدا نمی‌کنند، را جریمه می‌کنیم. سال گذشته این کار را کردیم. امسال هم گزارش را برای کمیته می‌فرستیم. ما به تمام باشگاه‌ها اعلام کردیم تیم ما در اختیار است که تمام باشگاه‌ها مجوز بگیرند. حالا اگر یک باشگاهی نمی‌خواهد یا واقعا موصوعات مهم‌تری از مجوز دارد، بر عهده خودشان است.

دیدگاه‌ها