کد خبر : 1953992 | 09 مرداد 1402 ساعت 05:00 | 47.9K بازدید | 9 دیدگاه

انتقاد تند از ستاره یونایتد: اینجوری هیچی نمی‌شی!

یاپ استام، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد، بعد از دیدن عملکرد آنتونی در بازی‌های پیش فصل اظهار کرده است که این بازیکن باید سطح بازی خود را افزایش دهد.

انتقاد تند از ستاره یونایتد: اینجوری هیچی نمی‌شی!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی در فصل گذشته در یک انتقال سنگین از آژاکس به منچستریونایتد پیوست. شیاطین سرخ برای خرید این بازیکن 85 میلیون پوند هزینه کردند. اما سازگاری با شرایط جدید برای این مهاجم برزیلی سخت بود و او نتوانست انتظارات را برآورده کند. این بازیکن فصل گذشته در 47 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت که حاصل آن 10 گل و 5 پاس گل بود.

یاپ استام، بازیکن سابق آژاکس و منچستریونایتد، اظهار کرده است که به توانایی‌های این بازیکن 21 ساله اعتقاد دارد اما این بازیکن باید برای فصل جدید در سطح بالاتری بازی کند.

استام در صحبت‌هایش در باره این بازیکن گفت: "شما می‌دانید که آنتونی بازیکن با کیفیتی است. به خصوص زمانی که توپ را در اختیار دارد. او سرعت خوبی دارد حتی اگر عملکرد او درخشان نباشد. او احتیاج دارد که بدرخشد. من این را می‌دانم و ما باهم درباره قابل پیش‌بینی بودن او در سبک بازی‌اش صحبت کردیم. او باید یک سطح بالاتر از چیزی که در حال حاضر به نمایش می‌گذارد، ظاهر شود.

1171525

به عنوان یک وینگر، شما همیشه باید قاطع و مصمم باشید. شما باید در کار با توپ ابتکار عمل داشته باشید. با توپ جلو بروید و در نبردهای یک به یک پیروز شوید. شما باید کار را برای مدافع سخت کنید. یک بار به داخل محوطه بزنید و یک بار در عرض حرکت کنید.

این چیزی است که او نیاز دارد تا بیشتر انجام بدهد. ما او را از هلند می‌شناسیم. می‌دانیم که چه کیفیت و توانایی‌هایی دارد. من فکر می‌کنم که او می‌تواند سطح بازی خود را یک یا پله افزایش دهد.

او باید این را در این فصل به نمایش بگذارد. فصل گذشته او در حال تلاش برای سازگاری با لیگ برتر و همچنین شناخت مدافعینی بود که با آن‌ها روبرو میشد. بنابراین دیدن اینکه او چگونه تغییر می‌کند هیجان انگیز خواهد بود."

شاگردان اریک تن‌هاخ در بازی بعدی خود در تور پیش فصل، در روز دوشنبه در شهر لاس‌وگاس به مصاف دورتموند خواهند رفت.

دیدگاه‌ها