کد خبر : 1954011 | 09 مرداد 1402 ساعت 06:44 | 18.1K بازدید | 55 دیدگاه

رهبری‌فرد: نسل ما با این شرایط ۵ جام آسیایی می‌گرفت!

بهروز رهبری‌فرد نظری کاملا متفاوت نسبت به هزینه‌های پرسپولیس و قهرمانی فصل پیش تیم محبوبش دارد.

رهبری‌فرد: نسل ما با این شرایط ۵ جام آسیایی می‌گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تشکیل تیم پیشکسوتان پرسپولیس و به جریان افتادن تمرین و بازی‌های این تیم سبب شد برخی ستاره‌های سابقی که این روزها از فضای فوتبال دور شده‌اند دوباره در زمین چمن آفتابی شوند.

رهبری‌فرد امروز با خبرنگاران مصاحبه داشت و در مورد هزینه‌ها و دستاوردهای پرسپولیس صحبت کرد. البته حرف‌های این پیشکسوت احتمالا برای اعضای تیم و هواداران خوشایند نخواهد بود چون سرخ‌ها فصل پیش برای دبل قهرمانی تلاش زیادی کردند و در سال جدید ده بازی را پشت سرهم برنده شدند و حرف‌های رهبری‌فرد دور از انصاف است.

ویدئو: 306552

او در مورد قهرمانی سرخ‌ها گفت: پارسال هم گفتم وقتی شما گران‌ترین تیم تاریخ را می‌بندید، حالا اولی هم نه ولی جزء دو یا سه تای اول هستید، باید قهرمان شوید. کادر فنی هم زحمت می‌کشد ولی وقتی همه نوع ابزاری دارید باید هم قهرمان شوید. پرسپولیس در این دو سال، خصوصا امسال کار شق‌القمری نکرده است.

رهبری‌فرد در ادامه صحبت‌هایش گفت: اگر تیم شما هم‌ سطح با تیم‌های دیگر باشد باید شرایط را بسنجید ولی تیم‌هایی که واقعا خوب خرج می‌کنند، مثل پرسپولیس و سپاهان، باید هم قهرمان شوند این یک چیز طبیعی است و پرسپولیس کار فوق‌العاده‌ای نکرده است.

او در مورد اینکه اگر زمان آنها چنین پولی خرج می‌شد چه دستاوردی داشتند گفت: اگر زمان ما چنین خرج‌هایی می‌کردند ما پنج جام آسیایی می‌گرفتیم!

دیدگاه‌ها