کد خبر : 1962273 | 10 شهریور 1402 ساعت 23:51 | 49.6K بازدید | 164 دیدگاه

سه بار به یحیی زنگ زدم جواب نداد

رهبری‌فرد: شنیدم سپاهان خیلی بهتر فوتبال بازی می‌کند!

بهروز رهبری‌فرد دلیل ناراحتی خود از یحیی گل‌محمدی را عنوان کرد و نسبت به او گلایه‌هایی کرد.

رهبری‌فرد: شنیدم سپاهان خیلی بهتر فوتبال بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بهروز رهبری‌فرد، مدافع و کاپیتان اسبق پرسپوليس، در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ورزش سه از دلالیل اختلاف خود با یحیی گل‌محمدی پرده برداشت.

رهبری‌فرد که در دیدار دوستانه ستاره‌های اسبق پرسپوليس و استقلال به روستای رودپیش رفته بود در جریان این مسابقه گفت‌وگویی با خبرنگار ما داشت که در ادامه مشاهده می‌کنید:

ویدئو: 309666

بهروز رهبری‌فرد در ابتدا درباره حضور در این دیدار دوستانه گفت: خوشحالم دوست‌های قدیمی‌ام را می‌بینم. خیلی سال بود به هوای فوتبال به گیلان نیامده بودم و خاطرات قدیمی زنده شد. پرسپولیسی‌های خطه گیلان را دوباره دیدم و ارادت دارم خدمتشان.

رهبری‌فرد در واکنش به این سوال که پیگیر وضعیت فوتبال و باشگاه پرسپولیس است گفت: فوتبال اروپا را دنبال می‌کنم، اما نتایج لیگ ایران را هم از دوستانم می‌پرسم، هرطور تنظیم می‌کنم نمی‌توانم بازی‌های ایران را ببینم. خوشبختانه پرسپولیس نتایج خوبی گرفته، ولی با صحبت‌هایی که از دوستان و کارشناس‌ها شنیده‌ام می‌گویند که سپاهان خیلی بهتر فوتبال بازی می‌کند ولی امیدوارم در نهایت پرسپولیس‌ قهرمان شود.

رهبری‌فرد درباره گلی که پورعلی‌گنجی در بازی با فولاد به ثمر رساند گفت: مرتضی یکی از بهترین دفاع‌های حال حاضر ایران است. او بچه با ادبی است و امیدوارم روز به روز بیشتر بدرخشد.

رهبری‌فرد در مورد اختلاف با یحیی گل‌محمدی گفت: با آقا یحیی در زمانی که بازی می‌کردیم رفیق بودیم، اما الان رفاقتی نداریم، من برحسب‌ وظیفه بعد از قهرمانی جام حذفی و لیگ با ایشان تماس گرفتم ولی جواب من رو ندادن. به آقای پیروانی گفتم موضوع را، گفت جواب هیچکس را نمی‌دهد. اگر یحیی نمی‌خواهد جواب ما را بدهد اشکالی ندارد، ولی باید این را بداند که از او گنده‌تر در باشگاه پرسپولیس زیاد بوده، علی پروین، علی دایی، برانکو، او در این چند سال نان تیم برانکو را خورده است.

1918922

او در واکنش به سوال خبرنگار که از تیم برانکو کسی نمانده گفت: من ۴-۵ قهرمانی قبل را می‌گویم، این فصل با تیمی که خودش ساخته ببینیم می‌تواند قهرمان شود.

رهبری‌فرد در واکنش به اینکه این صحبت‌ها از ناراحتی است گفت: من اصلا ناراحت نیستم. من زمانی در پرسپولیس بازی کردم که بهترین‌ها در پرسپولیس حضور داشتند. تمام لذتی که باید می‌بردم در آن زمان از فوتبال بردم. من که نزدیک ۷-۸ سال کنار گل‌محمدی بودم توقع دارم، یک بار نمی‌بیند تماس گرفتم، دوباره نمی‌بیند، سه بار متوجه نمی‌شود. هیچ کاری نداشتم. فقط می‌خواستم تبریک بگویم. ما از آقای گل‌محمدی نه اما از پرسپولیس همیشه حمایت می‌کنیم.

برای من اصلا مهم نیست که پرسپولیس با یحیی گل محمدی قهرمان می‌شود یا نمی‌شود. با هزینه‌هایی که پرسپولیس کرده است با ابرام چرخی هم باید قهرمان شود، ما با ۳۰۰ و خورده‌ای هزارتومان قهرمان شده‌ایم. زمان ما در ورزشگاه آزادی بز کوهی پایش پیج می‌خورد، در ۱۴ سالی که در پرسپولیس بودم دوبار زیر نور بازی کردم. در ماه مبارک رمضان برای ما بازی در روز می‌گذاشتند اما هیچوقت گلایه نمی‌کردیم. ما به عشق به پرسپولیس می‌رفتیم و اگر زمین هم خراب بود با دوندگی جبران می‌کردیم. الان پرسپولیس ۳۰۰ میلیارد هزینه کرده است ما با ۳۰۰ هزار بازی می‌کردیم.

بهروز رهبری‌فرد درباره ورود به عرصه مربیگری گفت: من زمانی که مربیگری را شروع کردم نه آقای گل‌محمدی مربی بود نه خیلی‌های دیگه، همه آنها خانه بودند. ولی یک سری اتفاقات افتاد از زمان استیل آذین که اگر سپاهان نوین رو می‌بردیم می‌آمدیم لیگ برتر، از آن زمان یک مقدار ناراحت شدم و دیدم که مربیگری کار سختی است و کنار کشیدم. باید آن بنده خدایی که مربی‌ها را سال به سال عوض می‌کند پیدا کنیم و لای اینها خودمان را جا کنیم.

دیدگاه‌ها