کد خبر : 1954014 | 09 مرداد 1402 ساعت 09:08 | 83.9K بازدید | 31 دیدگاه

فن رزمی گوهری برای پرسپولیس (عکس)

دروازه‌بان آلومینیوم آمادگی خود را برای دیدار با پرسپولیس به رخ کشید.

فن رزمی گوهری برای پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری پس از یک سال و نیم حضور در پرسپولیس در شرایطی شاگرد سید مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک شد که باید نخستین بازی رسمی خود در فصل جدید لیگ برتر را مقابل تیم سابق خود انجام دهد و در ورزشگاه آزادی برابر سرخ پوشان به میدان برود و جدال خاصی را برگزار کند.

این دروازه‌بان که دوران موفقی همراه با مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان داشت، دوباره با نظر این مربی به آلومینیوم اراک رفت و در هفته‌های گذشته نشان داده انگیزه بالایی دارد تا بتواند تبدیل به مهره تاثیرگذاری برای موفقیت تیمش در فصل جدید و به ویژه نخستین مسابقه فصل مقابل پرسپولیس شود.

1903541
1903542

احمد گوهری که در مدت حضورش در پرسپولیس فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد، با انتخاب آلومینیوم اراک به دنبال بازگشت به شرایط مسابقه و نمایش دوباره توانایی‌های خود است که اولین چالش او در یک رقابت سخت مقابل پرسپولیس خواهد بود.

این دروازه‌بان که انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب آلومینیوم و مهم‌تر از همه اولین بازی فصل مقابل پرسپولیس دارد، در تمرینات اخیرشان با پرش‌های بلند و ضربات آکروباتیک که مشابه حرکات رزمی بوده، آمادگی بدنی بالای خود را نشان داده است.

دیدگاه‌ها