کد خبر : 1954019 | 09 مرداد 1402 ساعت 05:40 | 69.4K بازدید | 28 دیدگاه

وقتی می‌رفت بلژیک گفتم بمان

انتقاد دوستانه اسطوره گلری پرسپولیس از بیرو

دروازه بان سابق پرسپولیس می گوید که به بیرانوند توصیه کرده بوده که به خارج از ایران نرود.

انتقاد دوستانه اسطوره گلری پرسپولیس از بیرو

به گزارش"ورزش سه" ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند هنوز هم بین پرسپولیسی های قدیمی مورد بحث است هرچند دروازه بان ملی پوش اکنون قراردادش را تمدید کرده و حمایت پیشکسوتان سرشناس را هم پشت سرخودش دارد.
بهروز سلطانی دروازه بان سابق پرسپولیس امروز و در پاسخ به این سوال که درباره جدایی بیرانوند و مسائل مربوط به پیوستنش به استقلال مطرح شد گفت: "روزی که بیرانوند به بلژیک می رفت با او صحبت کردم. 
من اولین دروازه بانی بودم که به خارج از ایران رفتم. به او گفتم هیچ دروازه بانی نداریم که در آلمان موفق شود. امیرعابدزاده دروازه بان خوبی است اما در دسته دو بازی می کند. چرا؟ شرایط آنجا به ما نمی خوردم. گفتم نرو بمان همینجا و کارت را انجام بده. من بیرانوند را دوست دارم. چند دروازه بان هستند که کارشان را دوست دارم، بیرانوند، حسینی استقلال، پیام نیازمند، اخباری و چند نفر دیگر..." 

سلطانی افزود: "نمی‌دانم چرا این کار را کرد. پیراهن پرسپولیس ارزش دارد. بازیکنی که به این تیم می‌آید باید به این اعتقاد داشته باشد. فکر می‌کنم این کار خود بیرانوند نبود اما هرکسی این کار را کرد پسندیده نبود. با این کار این توجه مردم و رسانه ها و ارزشی که برایش قائل می‌شوند را از دست می‌داد. همه ما هرچه داریم از پرسپولیس است."

دیدگاه‌ها