کد خبر : 1954022 | 09 مرداد 1402 ساعت 04:24 | 169.5K بازدید | 56 دیدگاه

پاریس - مادرید: سیگنالهای قوی و ضعیف

امباپه در لبه بزرگترین انتقال سال

امروز دوشنبه 31 جولای آخرین مهلت تمدید یا عدم تمدید کیلیان امباپه تا سال 2025 در PSG است.

امباپه در لبه بزرگترین انتقال سال

به گزارش "ورزش سه"،این مهاجم در مواجهه با اولتیماتوم باشگاه پاریسی نظر خود را تغییر نداده است. این درحالیست که او  با انتشار یک تصویر عجیب در استوری اینستاگرامش همه را شگفت‌زده کرد. تصویری که با تفسیرهای زیادی مواجه شده و بحث‌های زیادی درباره قصد ستاره فرانسوی از انتشار این تصویر و پیامی که می‌خواسته از طریق آن مخابره کند بوجود آورده است. 

امباپه در شرایطی که امروز با شیطنت خاص و تکراری خود آتش بزرگی به پا کرده و عاملیت خود را در هر انتقال احتمالی به رخ الخلیفی کشیده است، با اشاره به عدد 999

به وضوح اشاره می‌کند که می‌خواهد تغییری بزرگ در زندگی فوتبالی‌اش داشته باشد.

مدیران پاریسی متقاعد شده اند که بازیکن او در حال حاضر با رئال مادرید به توافق رسیده تا تابستان آینده آزاد شود که در این صورت آنها  یک قرارداد بزرگ را از دست خواهند داد. امروز اما پاریس حتی در حال آماده شدن برای دریافت یک پیشنهاد "بسیار ضعیف و توهین آمیز" در لحظه آخر از رئال مادرید است اگرچه ممکن است فلورنتینو پس از شکست ال‌کلاسیکو ناگهان برگ برنده‌ای روی میز بگذارد.

1903559

 جالب اینکه با وجود شایعات، احتمال اف سی بارسلونا تاکنون هرگز گزینه ای نبوده است. یک ایجنت در PSG تلاش می کند تا بین پاری سن ژرمن و اف سی بارسلونا ارتباط مناسبی برقرار کند اما هیچ کدام از این دو باشگاه به این امکان اعتقاد ندارند. 

بارسلونا نمی‌تواند او را به قیمت درخواستی باشگاه پایتخت بخرد و این بازیکن هرگز قصد خود را برای انتقال به مادرید پنهان نکرده است(999).

امروز در گزارشی که در ار ام سی منتشر شده حتی از احتمال تنبیه شدید امباپه و رد نشدن اسم او برای لیگ قهرمانان اروپا نکاتی مطرح شده که غیرقابل باور به‌نظر می‌رسد حتی اگر پاریس بخواهد واقعا زور و قدرت خود را به این فوق ستاره نشان بدهد. 

به هر صورت فوتبال دنیا در انتظار یک انتقال بزرگ است که راه حلی پیچیده دارد. این شبیه به چیزی است که سالها پیش درباره فیگو اتفاق افتاد و شکی نیست باشگاهی که قدرت سرمایه‌گذاری روی امباپه را داشته باشد نمی‌تواند در سکوت این ماجرا را پیش ببرد ....

1903560

پرز، الخلیفی و امباپه. فقط یک شوک بزرگ به این مثلث اسم جدیدی اضافه می‌کند! 

 در نهایت امباپه هنوز تا عصر دوشنبه فرصت دارد تا تمدید قراردادش با قهرمان فرانسه را اعلام  یا خود را آماده فروش به تیمی دیگر کند.

دیدگاه‌ها