کد خبر : 1954024 | 09 مرداد 1402 ساعت 08:15 | 67.3K بازدید | 21 دیدگاه

آنچلوتی اشتباه نکن، این ستاره بازیکن تعویضی نیست

پردراگ میاتوویچ، مهاجم اسبق رئال مادرید، می‌گوید لوکا مودریچ نباید در رئال یک بازیکن نیمکت نشین باشد‌.

آنچلوتی اشتباه نکن، این ستاره بازیکن تعویضی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پردراگ میاتوویچ، مهاجم اسبق رئال مادرید، یکی از طرفداران لوکا مودریچ است و می‌گوید او شایستگی حضور در رئال برای یک فصل دیگر را داشت.

میاتوویچ درباره انتقادات اخیر از مودریچ اظهار داشت:"مودریچ را به خوبی می‌شناسم. او تصمیم گرفته در رئال مادرید بماند زیرا هنوز کیفیت زیادی برای ارائه دارد. او می‌داند که شایستگی‌ این را دارد و آنچلوتی با بازیکنی که آمادگی بهتری دارد بازی می‌کند. اما او آماده است تا برای جایگاهی در ترکیب اصلی بجنگد."

او با تمجید از کاپیتان کروات رئال ادامه داد:"لوکا مودریچ در رئال مادرید نیست تا یک بازیکن تعویضی باشد. او آماده مبارزه و بازی کردن به عنوان یک بازیکن ثابت است. همه ما دیدیم که او در لیگ ملت‌ها چقدر عالی بود، حالا او فقط به این دلیل که پیش فصل است، کمتر بازی می‌کند."

1903563

رئال مودریچ را در سال 2012 از تاتنهام به خدمت گرفت. این ستاره کروات در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو، بیش از 20 عنوان قهرمانی، از جمله 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

مودریچ در تابستان امسال مورد‌توجه باشگاه الهلال عربستان قرار گرفته بود اما ترجیح داد به جای آن، در پایتخت اسپانیا به کارش ادامه دهد. او قراردادی تا پایان ژوئن 2024 امضا کرده و پیش بینی می‌شود در مادرید دوران حرفه‌ای خود را به پایان برساند.

دیدگاه‌ها