کد خبر : 1954027 | 09 مرداد 1402 ساعت 08:38 | 62.3K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره جدید سیتی خرید بعدی را لو داد!

متئو کواچیچ تاکید کرد که یوشکو گواردیول آماده است تا به عنوان بازیکن جدید منچسترسیتی معرفی شود.

ستاره جدید سیتی خرید بعدی را لو داد!

به گزارش "ورزش سه"، متئو کواچیچ می‌گوید، یوشکو گواردیول، هم تیمی او در تیم ملی کرواسی، آماده است در منچسترسیتی به او بپیوندد.

سیتی در حال مذاکره با لایپزیش برای جذب این مدافع 21 ساله است که ارزش آن توسط باشگاهش حدود 100 میلیون یورو اعلام شد.

کواچیچ در این باره گفت:"یوشکو پتانسیل بالایی دارد.  او می‌تواند به اینجا بیاید و یاد بگیرد و بهترین نسخه از خودش باشد. بدیهی است که او را دوست دارم - من دوست خوبی برای او هستم و او کروات است. خیلی خوب است که یک کروات در کنار من باشد. یوشکو در حال حاضر بازی‌های بزرگ زیادی انجام داده است. او برای این مرحله آماده است."

1903569

کواچیچ که از چلسی به سیتی پیوسته، با تعریف از باشگاه جدیدش گفت:"فکر می‌کنم زمان خوبی است (برای پیوستن به سیتی).  آن‌ها در بازی عالی هستند، تیمی بسیار مطمئن و تیمی که می‌توانید از آن یاد بگیرید. احتمالا بهترین سرمربی تاریخ را دارند. بنابراین من به اینجا آمدم تا به یک گروه بزرگ بپیوندم و سعی کنم یاد بگیرم. یوشکو هنوز جوان است اما بالغ است. او به مشاوره زیادی نیاز ندارد.  او یک جام جهانی عالی و یک فصل عالی با لایپزیش داشت."

کواچیچ، خرید 30 میلیون یورویی از چلسی، تاکنون تنها چهره تازه وارد در ترکیب پپ گواردیولا است. آن‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فقط این بازیکن را جذب کرده‌اند.

دیدگاه‌ها