کد خبر : 1954058 | 09 مرداد 1402 ساعت 11:36 | 15K بازدید | 3 دیدگاه

پراکندگی جغرافیایی در لیگی که از امروز شروع می‌شود

فوتبال ساحلی ناگهان در کل ایران محبوب شد!

دومین سطح از فوتبال ساحلی ایران از امروز رسما کار خود را آغاز می‌کند؛ مسابقاتی که می‌تواند پشتوانه‌ای قوی برای فوتبال ساحلی ایران باشد.

فوتبال ساحلی ناگهان در کل ایران محبوب شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران در شرایطی با شرکت 12 تیم از امروز آغاز می‌شود که تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در ۳ گروه ۴ تیمی به مصاف هم می‌روند تا در پایان این رقابت‌ها دو تیم جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند.

در لیگ یک فوتبال ساحلی ایران شاهد تنوع جغرافیایی تیم‌های حاضر در رقابت‌ها هستیم به طوری‌که استان‌های یزد، مازندران، گیلان، بوشهر، بندرعباس، کرمان، سمنان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در سطح دوم فوتبال ساحلی ایران صاحب نماینده هستند.

در گروه نخست لیگ یک فوتبال ساحلی، ملوان بندرانزلی، پارت سمنان، آداک نوشهر و ساحل فرح آباد حضور دارند؛ تیم‌های دهیاری ملاباشی یزد، زردپوشان سیاهکوه اردکان، شهدای عنبرآباد کرمان، بنادر و دریانوردی بندرلنگه تشکیل دهنده گروه دوم رقابت‌ها هستند و در گروه سوم لیگ یک پاس جوان گناوه، موج گناوه، شهرداری چلیچه و نیز شهید جهان‌نژادیان آبادان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

1903612

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال، از ساعت ۱۹ امروز دیدار افتتاحیه لیگ بین تیم‌های شهرداری چلیچه و موج گناوه آغاز می‌شود، در ادامه از ساعت ۱۹:۳۰ شاهد دو دیدار پاس جوان گناوه و شهید جهان نژادیان آبادان و البته شهدای عنبرآباد کرمان با زردپوشان سیاهکوه اردکان خواهیم بود و دست آخر جدال ملوان بندرانزلی و ساحل فرح آباد و نیز آداک نوشهر و پارت سمنان از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود؛ ضمنا پایان بخش بازی‌های هفته اول لیگ یک فوتبال ساحلی، دیدار دهیاری ملاباشی و بنادر و دریانوردی بندرلنگه است که سه‌شنبه در یزد برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها