کد خبر : 1954059 | 09 مرداد 1402 ساعت 11:43 | 18.1K بازدید | 19 دیدگاه

وایله، صفر امتیاز بدون سعید عزت‌اللهی!

تیم وایله بولدکلاب در غیاب سعید عزت‌اللهی هنوز نتوانسته امتیازی کسب کند.

وایله، صفر امتیاز بدون سعید عزت‌اللهی!

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته از شروع لیگ برتر دانمارک می‌گذرد و وایله بولدکلاب در قعر جدول قرار دارد. آنها هفته گذشته مقابل AGF و این هفته برابر کپنهاگن شکست خوردند تا بدون امتیاز در رتبه انتهایی جدول باشند.

نکته جالب این است که مدیران وایله تصمیم گرفته‌اند به دلیل عدم موافقت سعید عزت‌اللهی با پیشنهاد تمدید قرارداد، او را در لیست خود قرار ندهند و به همین دلیل این بازیکن باوجود حضور در تمرینات، در بازیهای وایله غایب است.

این در حالی است که عزت‌اللهی یکی از مهمترین بازیکنان وایله محسوب می‌شود و فصل گذشته نیز در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت اما حالا به سکوها تبعید شده تا به این شکل زیر فشار قرار بگیرد و قرارداد جدیدی را با وایله به امضا برساند.

با این حال نکته مهم این است که قرارداد عزت‌اللهی در نیم فصل به پایان خواهد رسید و او می‌تواند بدون پرداخت رضایتنامه و آزادانه مقصد خود را انتخاب کند.

البته عزت‌اللهی قصد داشت در پنجره تابستانی راهی تیم دیگری شود و رضایتنامه 300 هزار یورویی را هم پرداخت کند اما با ارسال پیشنهادات بیشتر به باشگاه وایله، آنها تصمیم گرفتند ناگهان رقم رضایتنامه این بازیکن را به یک میلیون یورو افزایش بدهند.

دیدگاه‌ها