کد خبر : 1954063 | 09 مرداد 1402 ساعت 11:53 | 48.8K بازدید | 13 دیدگاه

کوین دورانت از آبی‌های لندن هدیه گرفت

پیراهن چلسی بر تن ستاره 2.08 متری! (عکس)

بازیکنان چلسی پیراهن این تیم با نام و شماره کوین دورانت، ستاره NBA، را به او هدیه دادند.

پیراهن چلسی بر تن ستاره 2.08 متری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کوین دورانت، ستاره سرشناس NBA، که در حال حاضر عضو تیم فینیکس سانز است یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه فدکس بود. او که از هواداران تیم چلسی است با حضور در ورزشگاه بازی دوستانه آنها مقابل فولام را از نزدیک تماشا کرد.

بن چیلول، مدافع 26 ساله چلسی، پیش از شروع این دیدار در اقدامی جالب پیراهن این تیم با شماره 35 و نام کوین دورانت را به این بسکتبالیست 2.08 متری تقدیم کرد.

1903618

دورانت که در کنار مهارت‌های بسکتبالی منحصربفردش به خاطر قد بلندش نیز مورد توجه است علاوه بر گرفتن عکس یادگاری با پیراهن چلسی، سعی کرد آن را به تن کند اما مطابق انتظار جثه بزرگش مانع از این کار شد تا هدیه آبی‌ها بیشتر به درد کلکسیون او بخورد.

دورانت با وجود بازی در رشته بسکتبال بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری خود را در بخش فوتبال انجام می‌دهد. قهرمان دو دوره NBA از طریق یک شرکت سرمایه گذاری با باشگاههای فیلادلفیا و گاتهام همکاری می‌کند.

او در حالی که پیراهن چلسی را از اعضای این تیم هدیه گرفته بود بازی آن‌ها را که با پیروزی 2-0 همراه بود را از نزدیک تماشا کرد. تیاگو سیلوا و کریستوفر انکوکو گل‌های چلسی در این دیدار را به ثمر رساندند.

1903617

دیدگاه‌ها