کد خبر : 1954067 | 09 مرداد 1402 ساعت 11:55 | 71.7K بازدید | 28 دیدگاه

فریاد ستاره جدید بر سر مگوایر: عجب افتضاحی!

آندره اونانا، دروازه‌بان جدید منچستریونایتد، به شدت از عملکرد هری مگوایر در بازی برابر دورتموند ناراضی بود.

فریاد ستاره جدید بر سر مگوایر: عجب افتضاحی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد صبح امروز در دیداری دوستانه در اردوی پیش فصل به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 

اونانا که به عنوان جانشین داوید دخیا راهی یونایتد شده است، در این بازی از ابتدا روی نیمکت حضور داشت اما در ابتدای نیمه دوم و با تصمیم اریک تن‌هاخ راهی میدان شد. 

بسیاری انتظار دارند که این ستاره سابق اینتر با تکیه بر توانایی و مهارت‌های خاصی که از خود به نمایش گذاشته، بتواند سبک بازی شیاطین سرخ را تغییر دهد و کمک قابل توجهی به پیشبرد اهداف سرمربی هلندی در زمین داشته باشد. 

1903621

با این حال، حتی او هم در فاصله کوتاهی پس از حضور در ترکیب یونایتد متوجه عملکرد ضعیف هری مگوایر در ترکیب این تیم و مشکلاتی که ممکن است برایش ایجاد شود شد. 

مگوایر شب گذشته پاس اشتباهی را ارسال کرد که باعث شد دورتموند در آستانه به ثمر رسیدن یک گل دیگر به یونایتد قرار بگیرد و این موضوع عصبانیت و ناراحتی اونانا را به همراه داشت. 

این بازیکن با خشم به سمت مدافع انگلیسی رفت و بر سرش فریاد کشید تا متوجه اشتباه فاجعه‌بار و عملکرد افتضاحش روی این صحنه بشود، هرچند این تنها یکی از چندین اشتباهات فردی شاگردان تن‌هاخ در جریان این دیدار بود که با شکست آنها هم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها