کد خبر : 1954098 | 09 مرداد 1402 ساعت 13:50 | 60.5K بازدید | 33 دیدگاه

الاهلی با پیشنهاد مالی بهتر امرابط را می‌خواهد

ضدحال عربستانی‌ها به یونایتد: این ستاره مال ما!

با توجه به تمایل الاهلی عربستان به جذب سفیان امرابط، منچستریونایتد کار سختی برای جلب رضایت ستاره مورد علاقه اریک تن‌هاخ دارد.

ضدحال عربستانی‌ها به یونایتد: این ستاره مال ما!

به گزارش "ورزش سه"، سفیان امرابط، ستاره مراکشی باشگاه فیورنتینا، یکی از بازیکنانی است که اریک تن هاخ تاکید زیادی به حضور او در تیم فصل آینده‌اش دارد اما ورود باشگاه الاهلی عربستان به جمع مشتریان امرابط کار شیاطین سرخ را سخت کرده است.

علاقه تن هاخ به حضور امرابط در یونایتد به حدی است که او خواهان جدایی هرچه سریع‌تر هری مگوایر، فرد، دونی فن ده بیک، دین هندرسون، آنتونی مارسیال و اسکات مک تومینای برای فراهم شدن بودجه خرید ستاره مراکشی شده بود.

1903674

به گزارش اکیپ، الاهلی عربستان قصد خرید یک هافبک تراز اول جهانی را دارد و امرابط گزینه اصلی این باشگاه به شمار می‌رود. این باشگاه تاکنون با جذب ستاره‌هایی چون فیرمینو، ریاض محرز و ادواردو مندی نشان داده که توان خرید هر بازیکنی از اروپا را دارد و همین موضوع یونایتدی‌ها را با نگرانی بزرگی مواجه ساخته است.

نبرد میان الاهلی و یونایتد برای جذب امرابط در روزهای آتی نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند به اتفاقات مهمی بیانجامد. در این میان برتری مالی قابل توجه الاهلی نسبت به یونایتد شاید باعث شود ستاره مراکشی به جای اولدترافورد، خاورمیانه را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند که این به هیچ عنوان مطلوب تن هاخ نخواهد بود.

دیدگاه‌ها