کد خبر : 1954110 | 09 مرداد 1402 ساعت 14:35 | 61.7K بازدید | 29 دیدگاه

چه بر سر اندریک آمده؟

امید گلزنی رئال به نیمکت چسبید

اندریک قرار است مهاجم شماره 9 و گلزن فصل بعد رئال باشد ولی فعلا اوضاع برای او در پالمیراس خوب پیش نمی رود.

امید گلزنی رئال به نیمکت چسبید

به گزارش "ورزش سه"، اندریک که سال گذشته به رئال پیوست ولی تا 18 سالگی یعنی ژوئن سال بعد در پالمیراس بازی خواهد کرد، در دو بازی اخیر تیمش یک دقیقه هم به میدان نرفته است.

او در پیروزی 4-1 دیشب پالمیراس مقابل امریکا-ام جی یک دقیقه هم بازی نکرد. از نظر تئوری، این یک مسابقه آسان بود و در برابر رقیب بسیار سطح پایین‌تر که در رده ماقبل آخر لیگ برزیل با یک امتیاز کمتر از واسکودوگاما قرار دارد.

1895201

آبل فریرا، مربی پالمیراس، این فرصت را داشت تا اندریک 17 ساله را به عنوان آخرین تعویضی به زمین بفرستد ولی تصمیمی دیگر گرفت.

در حال حاضر دو بازی پشت سر هم است که به پدیده جوان بازی نمی‌رسد. البته این اولین بار نیست که آبل فریرا بدون دلیلی مشخص به اندریک میدان نداده است. اندریک در پیروزی 3-1 مقابل فورتالزا به میدان نرفت و به خصوص غیبت مقابل آمریکا-ام جی نگرانی‌ها را بیشتر کرده است.

1838893

آخرین باری که او به زمین رفت دو هفته پیش مقابل اینترناسیونال بود. آبل در دقیقه 25 نیمه دوم او را به جای فلاکو لوپز فراخواند. آن دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید و اندریک هیچ موقعیت واضحی نداشت. همچنین در بازی جام حذفی برزیل که پالمیراس 2-1 به سائوپائولو باخت و حذف شد نیز اندریک به میدان نرفته بود.

روز چهارشنبه، پالمیراس برای دیدار با اتلتیکو مینیرو در مرحله یک هشتم نهایی کوپا لیبرتادورس به بلو هوریزونته خواهد رفت. سپس بازی با فلومیننسه در پیش است که بازی‌هایی بسیار مهم محسوب می‌شوند. باید دید اندریک در این دو بازی مورد استفاده قرار می گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها