کد خبر : 1954151 | 09 مرداد 1402 ساعت 17:58 | 37K بازدید | 21 دیدگاه

توضیحات ستاره جدید یونایتد درباره درگیری با مگوایر

آندره اونانا بعد از جنجالی که با فریاد زدن بر سر هری مگوایر در بازی دوستانه منچستریونایتد ایجاد کرد می‌گوید وقتی درون دروازه می‌ایستد از هم‌تیمی‌هایش انتظار بالایی دارد.

توضیحات ستاره جدید یونایتد درباره درگیری با مگوایر

به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا درحالیکه هنوز جوهر امضایی که پای قراردادش با منچستریونایتد گذاشته بود خشک نشده کم کم به یکی از ستاره‌های جنجالی این تیم تبدیل می‌شود.

صبح امروز در جریان دیدار دوستانه شیاطین سرخ با دورتموند که با شکست 3-2 یونایتد به پایان رسید اونانا صحنه‌ای جنجالی خلق کرد. او که در نیمه دوم وارد زمین شده بود در یک صحنه از هری مگوایر مدافع تیمش بسیار عصبانی شد و به شدت بر سر او فریاد زد.

1903759

با توجه به اینکه هری مگوایر به تازگی بازوبند کاپیتانی را از دست داده و در مرکز توجه قرار دارد و اینکه اونانا تنها چند روز است که به یونایتد پیوسته این صحنه جنجال زیادی بوجود آورد. بعد از بازی سایت منچستریونایتد به سراغ اونانا رفت تا از او درباره صحنه فریاد زدن بر سر مگوایر سوال کند.

دروازه‌بان جدید یونایتد در پاسخ به این سوال گفت: "من سعی می‌کنم با مدافعان زیاد صحبت کنم. من می‌دانم او بازیکن خوبی است و یکی از کاپیتان‌های تیم است. هری با توپ خوب کار می‌کند و به همین خاطر است که از او انتظار زیادی دارم. ببینید، هری مرد بزرگی است و من با او رابطه خوبی دارم. ولی هم من و هم هری باید آماده باشیم. من با او صحبت کردم چرا که وقتی درون دروازه می‌ایستم از هم‌تیمی‌هایم انتظار زیادی دارم و می‌خواهم در بهترین حالت ممکن بازی کنند."

دیدگاه‌ها