کد خبر : 1954153 | 09 مرداد 1402 ساعت 18:16 | 68.7K بازدید | 16 دیدگاه

درخواست هواداران از تن‌هاخ: به این بازیکن بازی بده!

هواداران منچستریونایتد، پس از دیدار با دورتموند از سرمربی این تیم خواستند تا بجای جیدون سانچو و آنتونی، به فاکوندو پیستری، ستاره فراموش شده این تیم بیشتر فرصت بدهد.

درخواست هواداران از تن‌هاخ: به این بازیکن بازی بده!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب این بازیکن اروگوئه‌ای در دیدار مقابل دورتموند باعث شد که بسیاری از هواداران منچستر از سرمربی این تیم بخواهند تا این بازیکن را برای رقابت با سانچو و آنتونی حفظ کند.

شیاطین سرخ در آخرین بازی خود در تور پیش فصل آمریکا، با نتیجه 3-2 در برابر دورتموند مغلوب شدند. شب بدی برای هواداران یونایتد به حساب می‌آمد زیرا بازی تحت الشعاع مشاجره بازیکنان خودی قرار گرفت که تن هاخ آن را نابخشودنی دانست.

در این دیدار آنتونی و دیگو دالوت برای شیاطین سرخ گلزنی کردند اما چیزی که بیشتر از همه مورد استقبال هواداران قرار گرفت، عملکرد خوب پلیستری بود. این بازیکن از ابتدا در ترکیب تیمش بود و بازی پر انرژی را از خودش به نمایش گذاشت و در نهایت در دقیقه 61 جای خودش را به مارکوس رشفورد داد.

هواداران یونایتد از عملکرد این بازیکن 21 ساله به وجد آمدند و واکنش‌های خود را نسبت به این اتفاق در توییتر به اشتراک گذاشتند.

1903762

یکی نوشت: "الخاندرو گارناچو یا پیستری باید جایگزین رشفورد یا آنتونی در فصل آینده شوند. به نظر من تیم باید بر اساس شایستگی انتخاب شود نه نام."

یکی دیگر گفت: "چه کسی متوجه شد که این پسر [پیستری] بسیار بهتر از سانچو است؟"

نفر سوم نوشت: "پیستری باید بماند. او فوق‌العاده است و در پیش فصل همه را تحت تاثیر قرار داده است. او یک جواهر است."

بسیاری ادعا کرده‌اند که او در حال حاضر روی فرم‌ترین وینگر منچستر است.

این بازیکن جوان، فصل گذشته 10 بازی برای منچستریونایتد انجام داد و بیشتر فصل را از روی نیمکت دنبال کرد.

اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر انتقال قرضی او به بوکاجونیورز منتشر شده است. اما طبق گزارش‌ها، شیاطین سرخ به دنبال تمدید قرارداد او به صورت بلند مدت هستند زیرا مهلت قرارداد فعلی این بازیکن تا پایان سال 2025 به اتمام می‌رسد.

دیدگاه‌ها