کد خبر : 1954193 | 09 مرداد 1402 ساعت 22:15 | 94.3K بازدید | 54 دیدگاه

ادامه بدشانسی رئال: سومین ستاره تابستان را از دست داد

شدت مصدومیت فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، مشخص شد و او بین 2 تا 3 هفته قادر به حضور در میدان نخواهد بود.

ادامه بدشانسی رئال: سومین ستاره تابستان را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان ال‌کلاسیکوی روز شنبه که در آمریکا برگزار شد رئال مادرید یکی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داد.

مصدومیت فرلان مندی کادر فنی و هواداران رئال را نگران کرده بود. دقایقی پیش باشگاه رئال اعلام کرد که بعد از انجام معاینات روی مدافع فرانسوی مشخص شد که او از ناحیه عضله دو سر پای راست با آسیب‌دیدگی جدی مواجه شده است.

در اطلاعیه باشگاه رئال مادرید آمده است: "فرلان مندی بازیکن ما امروز در معاینات پزشکی شرکت کرد و مشخص شد از ناحیه عضله دو سر  پای راست به شدت آسیب دیده است. بررسی‌های بیشتری ادامه دارد".

این مصدومیت معمولا باعث می‌شود فوتبالیست‌ها بین 2 تا 3 هفته از میادین دور باشند. به این ترتیب مندی دیگر قادر به حضور در ادامه تور تابستانی پیش‌فصل رئال نیست و احتمالا مثل آردا گولر به زودی به مادرید برخواهد گشت تا روند درمانش را در والده‌بباس ادامه دهد.

1903840

از سوی دیگر فصل جدید لالیگا برای رئال از روز 12 آگوست با بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس آغاز می‌شود و مندی ابتدای فصل را هم از دست خواهد داد.

مصدومیت این مدافع فرانسوی سومین مصدومیت تابستانی رئال است. پیش از او سبایوس و آردا گولر هم با مصدومیت‌های جدی مواجه شده بودند.

مصدومیت مندی در حالی است که در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره عدم تمایل رئال به ادامه همکاری با او منتشر شده و گفته می‌شد مدیران باشگاه منتظرند تا پیشنهاد خوبی برای این مدافع فرانسوی از باشگاه‌های عربستانی دریافت کنند.

دیدگاه‌ها