کد خبر : 1954195 | 09 مرداد 1402 ساعت 22:28 | 20K بازدید | 5 دیدگاه

خطیبی در جدی‌ترین حالت برای نساجی (عکس)

سرمربی پیکان امیدوار به کسب امتیاز تیمش مقابل نساجی مازندران است.

خطیبی در جدی‌ترین حالت برای نساجی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی که پس از یک دوره موفقیت آمیز در عرصه مدیریت باشگاه مس سونگون، دوباره به حرفه مورد علاقه‌اش بازگشت و هدایت پیکان را برعهده گرفت، یک تیم جوان و سرحال را آماده کرده تا بتوانند حضور موفقی در لیگ برتر داشته باشند و از همین ابتدا برابر نساجی مازندران نتیجه بگیرند.

این لژیونر سابق فوتبال ایران و تیم ملی که همراه با تراکتور، آلومینیوم اراک، گسترش فولاد، ماشین‌سازی و ... نتایج خوبی در سالیان اخیر به‌عنوان سرمربی کسب کرده و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، راهیابی به لیگ برتر و ... را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده، حالا چالش جدیدی را با هدایت تیم جوان پیکان تجربه خواهد کرد.

1903845
1903846

خطیبی علی رغم اینکه هنوز پیکان فعالیت جدی در نقل و انتقالات تابستانی انجام نداده و خروجی‌های زیادی داشته، اما تاکید می‌کند به جوانان تیمش اعتماد کامل دارد و می‌خواهد با استفاده از همین نفرات در لیگ برتر شگفتی‌ساز شوند که البته با جدیت تمرینات‌شان را زیر نظر دارد.

این سرمربی که در آخرین تقابل‌های خود مقابل نساجی یک پیروزی و یک تساوی داشته، به دنبال ادامه همین روند همراه با جوانان با انگیزه و سرحال پیکان است تا بتوانند در قائم‌شهر نتیجه بگیرند و افتتاحیه موفقی در لیگ برتر داشته باشند.

دیدگاه‌ها