کد خبر : 1954212 | 10 مرداد 1402 ساعت 04:16 | 83.6K بازدید | 27 دیدگاه

51 + 2 گل خاطره‌انگیز امین منوچهری

شلیک به قلب قرمز با روبان آبی

دوران حضور امین منوچهری در استقلال زیاد نبود اما او به واسطه علاقه و تعصبی که به این تیم داشت در ذهن هواداران استقلال ماندگار شده است.

شلیک به قلب قرمز با روبان آبی

به گزارش “ورزش سه” امروز 10 مرداد روزی است که امین منوچهری اولین و تنها گل خود را برای استقلال به ثمر رساند، روزی که استقلالی‌ها ظهور یک مهاجم گلزن و متعصب را در تیمشان تصور می‌کردند ، اما شرایط آنطور که باید پیش نرفت و امین منوچهری خیلی زود از جمع آبی‌پوشان جدا شد و به نفت تهران پیوست.

گل منوچهری به ذوب آهن اصفهان حساس و 3 امتیازی بود، آن گل در آن زمان محبوبیت بسیاری برای منوچهری به همراه داشت، او برای زدن این گل لحظه شماری می‌کرد، به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در حالی که بازی با نتیجه 0-0 سپری می‌شد، با ضربه سر زیبا گل استقلال را به ثمر رساند و با شور اشتیاق فراوان به سمت سکوهای ورزشگاه آزادی رفت و جشن گلزنی گرفت.

1903878

اما شرایط باب میل منوچهری پیش نرفت و او در نیم فصل مسابقات از استقلال جدا شد، اولین مصاحبه منوچهری پس از جدایی از استقلال شامل همین نکته شد و او اعتقاد داشت که برای درخشیدن در استقلال و پرسپولیس باید به یک بازیکن جوان 1 سال و نیم فرصت داده شود.

البته این آخرین خاطره شیرین امین از دروازه ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی نبود، او چندین سال بعد با پیراهن راه‌آهن در حالی که با بازوبند کاپیتانی در میدان حاضر شده بود دروازه پرسپولیس را با یک گل زیبا باز کرد و پس از آن مچ‌بند آبی خود را بوسید تا ارادت خود به تیم سابقش را بار دیگر اثبات کند، البته این انتهای دلبری او از استقلالی‌ها نبود و او در آن دوران آبی‌ها کری‌خوانی هم می‌کرد. امین منوچهری در دوران فوتبال خود 53 گل به ثمر رساند، اما این دو گل شیرین‌ترین خاطرات را برای او رقم زده است.

1903879

منوچهری پس از پایان فوتبال خود در رده‌های پایه باشگاه استقلال به مربیگری پرداخت و همواره پیگیر وضعیت باشگاه استقلال است.

دیدگاه‌ها