کد خبر : 1954224 | 10 مرداد 1402 ساعت 01:53 | 26.7K بازدید | 13 دیدگاه

لحظه احساسی در تمرین لیورپول: تو هم کاپیتانی!

فیلمی از یورگن کلوپ و ترنت الکساندر-آرنولد منتشر شده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

لحظه احساسی در تمرین لیورپول: تو هم کاپیتانی!

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر-آرنولد پس از اینکه یورگن کلوپ به او اطلاع داد در فصل جدید کاپیتان جدید لیورپول خواهد بود، واکنشی جالبی به سرمربی آلمانی نشان داد.

این بازیکن 24 ساله روز دوشنبه به عنوان کاپیتان دوم تیم انتخاب شد و ویرجیل فن دایک هم به عنوان کاپیتان اول تیم منصوب شد.

این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که در هفته اخیر جردن هندرسون پس از 12 سال لیورپول را ترک کرد و کلوپ هم کاپیتان‌های جدید تیمش را معرفی کرد. فن‌دایک وظیفه کاپیتانی را برعهده خواهد گرفت و الکساندر-آرنولد در این پست از او حمایت می‌کند.

الکساندر-آرنولد از کودکی طرفدار لیورپول بوده، در تیم‌های پایه باشگاه پیشرفت کرده و در نهایت به تیم اصلی رسید‌ه است. وقتی کلوپ از تصمیمش به او خبر داد، این بازیکن متأثر به نظر می‌رسید.

درحالیکه بازیکنان لیورپول برای آخرین بازی تور پیش فصل مقابل لسترسیتی آماده می‌شدند، یورگن کلوپ ملی پوش انگلیسی را فرا خواند.

پس از آن کلوپ دست خود را دور الکساندر-آرنولد قرار داد و از این مدافع خواست تا با او در داخل زمین ورزشگاه ملی سنگاپور قدم بزند.

1903892
1903893
1903894

سپس سرمربی آلمانی تصمیم خود را به این بازیکن اطلاع داده و او را در آغوش می‌گیرد. این گفتگو در حالی به پایان می‌رسد که هر دو به وضوح از نتیجه خوشحال به نظر می‌رسند زیرا کلوپ و ستاره لیورپول قبل از جدا شدن از یکدیگر، با هم دست دادند.

دیدگاه‌ها